لزوم ایجاد پیوست امر به معروف و نهی از منکر در تمام برنامه ریزی‌ها

دومین جلسه کمیته تخصصی قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سیدامیر مرتضوی، معاون قضائی  دادگستری استان در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، صبح امروز در دومین جلسه کمیته تخصصی قضایی ستاد امر به معروف اظهارکرد: باید از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها و همچنین شهرستان‌های استان برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر استفاده کرد و در این زمینه انجام اقدامات خلاقانه می‌تواند اثربخشی را افزایش دهد.

سیدامیر مرتضوی با اشاره به اهمیت اخلاق مداری و توجه ویژه به حسن رفتار در کلیه‌ی مناسبات اجتماعی گفت: یکی از روش‌هایی که می‌تواند فرهنگ درستکاری و رعایت حقوق دیگران را ترویج دهد وجود پیوست امر به معروف و نهی از منکر در کلیه‌ی برنامه ریزی‌ها است.

معاون قضائی دادگستری خراسان رضوی در زمینه اقدامات مجموعه قضایی استان گفت: در راستای سند تحول دستگاه قضایی، اقدامات موثری در سطح استان انجام شده است که همین موجب شده دادگستری خراسان رضوی منشأ بسیاری از تحولات در قوه قضائیه باشد.

وی در همین زمینه به اقداماتی از قبیل اجرای طرح‌هایی در جهت اصلاح مجرمین، نظارت بر حسن اجرای قوانین، پیشگیری از ترک فعل مدیران و پیشگیری از تصادفات اشاره کرد.

مرتضوی با اشاره به اینکه همه این اقدامات در جهت ارتقاء ارائه خدمت به مردم و کاهش مشکلات شهروندان بوده است خاطرنشان کرد: بزرگترین منکر در حوزه خدمت رسانی، عدم انجام وظایف قانونی توسط برخی ادارات و سازمان هاست که برای مردم مشکل ایجاد می‌کند و باعث نارضایتی عمومی می‌شود.

پایان پیام/

کد خبر 1730099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha