مدرسه ۴ کلاسه مهرآفرین طبس افتتاح شد

مدرسه ۴ کلاسه مهرآفرین طبس با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش در شهرستان طبس با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و به مساحت ۲۷۰ مترمربع در طبس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدرضا محمدی-امام جمعه طبس- امروز (۲ آبان) در مراسم افتتاح مدرسه چهار کلاسه مهرآفرین طبس اظهار داشت: شهرستان طبس، شهر دارالمومنین و دروازه ورود خراسان است.

وی ادامه داد: شهرستان طبس دیار عالمان، محققان و پژوهشگران فراوانی است که در عرصه های علوم دینی و علمی صاحب نظر هستند و در عرصه های مختلف صاحب دیدگاه بودند.

حجت الاسلام محمدی در ادامه بیان کرد: این شهر دارالمومنین و اهل قانع و قناعت، درآمد خوبی برای خراسان جنوبی دارد اما برگشت این درآمد برای خود شهرستان طبس ناچیز است و این اقدام خیرین جهت احداث مدارس مختلف را قدر می دانیم.

امام جمعه طبس با بیان اینکه دولت سیزدهم به موضوع علم و تحقیق و پژوهش توجه خوبی دارد، افزود: این توصیه مقام معظم رهبری به جوانان و نوجوانان که علم، سلطان است لازمه آن ایجاد زیرساخت هایی است.

وی در ادامه گفت: ظرفیت این مدرسه محدود است و نیاز به نمازخانه و سالن اجتماعات و آزمایشگاه دارد تا دانش آموزان آینده ساز کشور بهره های لازم را ببرند و امیدواریم این کار رونق بیشتری ببرد.

گفتنی است؛ این مدرسه ۲۷۰ متر مربع زیربنا دارد و طول دیوارکشی آن ۱۶۰ متر است و در این مدرسه ۲ هزار متر محوطه‌سازی شده است و کلنگ این مدرسه در شهریورماه سال ۱۴۰۱ به زمین زده شده بود.

برای ساخت این مدرسه ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی خیران نیک اندیش «الوندی و حسنی» و اداره کل نوسازی مدارس استان خراسان جنوبی هزینه شده است.

کد خبر 1730181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha