۱۱۰ پروژه نیمه تمام آموزشی در دست اجرا در خراسان جنوبی

خان محمدی گفت: در حال حاضر ۱۱۰ طرح نیمه تمام در خراسان جنوبی داریم که طی دو سال آینده تکمیل خواهند شد و امیدواریم در کل استان خراسان جنوبی مدرسه دو شیفت نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حمیدرضا خان محمدی امروز (۲ آبان) در حاشیه مراسم افتتاح مدرسه چهار کلاسه مهرآفرین طبس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۵۶ پروژه با ۱۵۶ کلاس درس با ۱۷ هزار و ۷۰۰ متر مربع طی مهرماه در خراسان جنوبی به بهره برداری رسیده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه بیان کرد: در حال حاضر ۱۱۰ طرح نیمه تمام در خراسان جنوبی داریم که طی دو سال آینده تکمیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه امروز آخرین مدرسه دو شیفت طبس به تک شیفت تبدیل شد، افزود: امیدواریم در کل استان خراسان جنوبی مدرسه دو شیفت نداشته باشیم و با احداث فضاهای آموزشی این مدارس به تک شیفت تبدیل شوند.

خان محمدی عنوان داشت: روز گذشته بحث احداث ۲۰۰ مجتمع بزرگ مقیاس در سند توسعه هفتم مصوب شد چون سند تحول به مدارس بزرگ مقیاس توجه دارد و از ۱۴۰۳ این برنامه آغاز خواهد شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: در این منطقه نیز کار مطالعاتی اجرا شده است و پیشنهادات را داده ایم تا بتوانیم در این منطقه کار را با استانداردهای مورد نیاز مجتمع های بزرگ مقیاس پیش ببریم.

کد خبر 1730207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha