پیشنهاد مصوبه ای برای ساماندهی مدارس تخریبی در برنامه هفتم

خان محمدی گفت: در برنامه هفتم مصوبه خوبی برای مدارس تخریبی دیده شده است و به شرط تصویب آن بحث ساماندهی مدارس تخریبی آغاز خواهد شد و شهرستان فردوس قطعا یکی از اولویت های ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حمیدرضا خان محمدی عصر امروز (۲ آبان) در حاشیه مراسم افتتاح آموزشگاه ۶ کلاسه حاج مصطفی شرفی در فردوس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان فردوس نسبت به دیگر شهرهای استان در بحث مدارس تخریبی عدد بالاتری دارد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه گفت: در برنامه هفتم مصوبه خوبی برای مدارس تخریبی دیده شده است و به شرط تصویب آن بحث ساماندهی مدارس تخریبی آغاز خواهد شد و شهرستان فردوس قطعا یکی از اولویت های ما خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر این مصوبه اجرایی شود از آن محل مجتمع های آموزشی که به واسطه تخریب مدارس صورت خواهد گرفت را عملیاتی خواهیم کرد و در تلفیق تصویب شده است و امیدواریم نمایندگان مجلس حمایت کنند تا طی این پنج سال مدارس تخریبی را ساماندهی کنیم.

خان محمدی در خصوص مدرسه ۶ کلاسه حاج مصطفی شرفی گفت: مدرسه ۶ کلاسه با مشارکت خیرین افتتاح شده است و حضور خیرین برای سازمان نوسازی بسیار برکت آفرین و امیدبخش است. 

معاون وزیر آموزش‌وپرورش در پایان عنوان کرد: امیدواریم بیش از گذشته در این شهرستان فرهنگی کمک کنند تا مدارس تخریبی و فرسوده این شهرستان را ساماندهی کنیم.

کد خبر 1730261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha