جشن میلاد امام عسکری(ع) در کانون‌های مساجد فارس برگزار شد

حجت الاسلام امیدی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با برگزاری آیین های جشن و سرور در سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع) به شور و شادی پرداختند.

 حجت‌الاسلام حسین امیدی در گفتگو با خبرنگار شبستان از فارس، ضمن تبریک میلاد با سعادت یازدهمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری(ع)، گفت: آیین جشن و سرور بچه های مسجد در این مناسبت فرخنده در بیش از یک هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد فارس برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد فارس اظهار داشت: این مراسم اول و دوم آبان ماه همزمان با برپایی نماز مغرب و عشا و با حضور اهالی مسجد در کانون‌های فرهنگی هنری شهری و روستایی سطح استان فارس برگزار شده است.

این فعال فرهنگی اضافه کرد: مولودی خوانی، توزیع شیرینی و شربت، برپایی ایستگاه صلواتی و... از جمله عناوین برنامه های جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس بوده است.

حجت‌الاسلام امیدی با اشاره به اینکه در این آیین ها، سخنرانان به تبیین جایگاه، سیره و منش رفتاری و اخلاقی این امام همام پرداختند، عنوان کرد: همچنین تبیین ظلم و جنایت های رژیم منحوس صهیونیستی و ستم های روا داشته به مردم مظلوم غزه بخش دیگری از عناوین سخنرانی ها بوده است. 

کد خبر 1730290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha