دشمن برای سلطه‌گری به اقلیت خائن و اکثریت مخاطب احمق نیاز دارد

آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمن برای سلطه بر هر کشوری به اقلیت خائن و اکثریت مخاطب احمق نیاز دارد، گفت: طرحی نو باید داشته باشیم تا استعمارگران غربی بر جهان مسلط نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز صبح چهارشنبه (۳ آبان) در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهید بصیری‌پور و یاری که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند اظهار کرد: مصائب وارده‌ای که در سراسر جهان امروز همه دنیا شاهد آن هستند مسئله تازه‌ای نیست بلکه افشا شدن ماهیت خبیث تفکر استعماری است که از ۵۰۰ سل قبل به جان مردم جهان افتاده است و از هیچ نوع خباثت و ظلم و تعدی فروگذار نکرده و البته در کنار این شیطنت، مکر و دورغ و حیله پوششی رو این جنایات بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: استعمارگران از ۲۰۰ سال قبل که وارد کشورهای اسلامی شدند در قالب‌های متفاوت آنچه توانستند دشمنی کردند و حالا هم بعد از ۷۵ سال اشغال یک کشور ملاحظه می‌کنید که چه جنایاتی می‌کنند و به جنگ شیرخوارگان، کودکان و خانه‌های مردم مظلوم فلسطین آمدند.

وی با اشاره به اینکه سکوت و بی‌تفاوتی و نحوه تصمیم‌گیری سازمان‌ ملل و حقوق بشر مایه آبروریزی است، ادامه داد: این سازمان‌ها می‌گویند هر کسی از چارچوب قوانین به اصطلاح بین‌المللی که البته قانونی در کار نیست خارج شود، باید محاکمه شود؛ بعد جلسه شورای امنیت تشکیل می‌دهند و همین قانونی که نیست را وتو می‌کنند!

آیت الله عبادی با اشاره تخریب خانه، بیمارستان، مسجد و کلیسا و کشتار نیروها امدادی، خبرنگار و کودکان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: اما استعمارگران با دروغ از جمله هولوکاست هر بلایی خواستند بر سر بشریت آوردند و همین‌ها که دم از آزادی می‌زنند اگر کسی در هولوکاست تردید کند مجازات می‌شود اما اگر کسی به مقدسات توهین کنند، می‌گویند آزادی بیان است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دروغ هولوکاست کار اروپایی‌ها بوده است، تصریح کرد: بر همین اساس اروپایی‌ها برای جبران این دروغ به یهودی‌ها امتیاز دادند یعنی باید سرزمینی را به آنان داد که تشکیل حکومت دهند؛ اگر این کار را انجام دادید که دروغ است که باید از همان اروپا به آنان سرزمین بدهند نه از کشورهای اسلامی.

وی تأکید کرد: اروپایی‌ها با یک شعار و دروغ بزرگ «سرزمین بدون جمعیت برای جمعیت بدون سرزمین» مردم فلسطین را آواره کردند در حالی که فلسطینیان صاحبان اصلی آن آب و خاک هستند و فلسطین جزء نقاط اصلی در طول تاریخ بوده که هرگز بدون جمعیت نبوده است.

آیت الله عبادی  با بیان اینکه دشمن برای سلطه بر هر کشوری به اقلیت خائن و اکثریت مخاطب احمق نیاز دارد، عنوان کرد: دشمن برای سلطه‌گری از هیچ جنگ، دزدی، تجاوزی دریغ نکرده است و هرجا آدم متعهد، فهمیده و مدیری است را ترور می‌کنند تا امور دست افراد غیرمدیر بیافتد  و بعد کشور را از دست آنان بگیرند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمن تسلط بر کل جهان و پیاده کردن بدترین نوع استبداد است که از آن به پایان تاریخ تعبیر می‌کنند، افزود: دشمن در خواب چنین قضیه‌ای هستند و در طول این ۴۰۰ سال ثروت‌های دنیا را دزدیدند.

وی  با تأکید بر اینکه دنیا وقتی امنیت پیدا خواهد کرد که سایه شوم استعمارگران برداشته شود، ادامه داد: طرحی نو باید داشته باشیم تا استعمارگران غربی بر جهان مسلط نشوند.

آیت الله عبادی با اشاره به لزوم پاسخ مناسب به تبلیغات دروغ و توطئه دشمنان، گفت: هوای نفس را کوبیدن جهاد اکبر است و این مهمتر و اثرگذارتر از جهاد اصغر می‌باشد.

حوزه و دانشگاه، هویت کثیف دشمن را به نسل جدید بیاموزند

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه جهاد کبیر یعنی تابع کفار نباشیم، گفت: ۴۵ سال است از این ناحیه آسیب می‌بینیم که خائنین و احمق‌هایی در داخل کشور، سیاست و توطئه دشمن را شکل می‌دهند و ابزار دست دشمن هستند والا از دست دشمن به تنهایی کاری ساخته نیست.

وی با اشاره به اینکه رژیم اسرائیل با صراحت اعلام می‌کند که برخی جریانات ذخایر ما در ایران هستند، تصریح کرد: این افراد در ریختن خود کودکان فلسطینی شریک هستند و آسیب ما از ناحیه همین کسانی است که مجری توطئه و نقشه‌های دشمن هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه با اطاعت نکردن از دشمن، اسلام پیروز می‌شود، افزود: اگر از دشمن تبعیت کنیم آسیب آن را همه عالم و بشریت می‌بینند.

آیت الله عبادی متذکر شد: رژیم صهیونیستی پست‌تر حیوان با صفت شیطنت است که هیچ موجودی از شر آنان در امان نیست لذا حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها بیش از همه مسئول هستند که هویت کثیف دشمن را به نسل جدید بیاموزند.

کد خبر 1730307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha