دیدار سید حسن نصرالله با «النخاله و العاروری»

سید حسن نصرالله در دیدار با زیاد النخاله و العاروری با بررسی تحولات و درگیری‌های جاری در فلسطین و مرز لبنان بر ادامه هماهنگی‌های لازم به صورت روزانه و دائمی تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان با زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و صالح العاروری، معاون دفتر سیاسی حماس دیدار کرد.

در دیدار سید نصرالله، النخاله و العاروری، درگیری‌های جاری در مرز لبنان با فلسطین اشغالی و رویدادهای اخیر در نوار غزه از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» و تحولات پس از آن  در همه عرصه‌ها بررسی شد.

در این دیدار مواضع اتخاذ شده در سطح بین المللی و منطقه ای و اقداماتی که طرف های محور مقاومت در این مرحله حساس باید انجام دهند، مورد ارزیابی قرار گرفت و راه‌های دستیابی به پیروزی واقعی مقاومت در غزه و فلسطین و توقف تجاوزات در غزه و کرانه باختری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سید حسن نصرالله، نخله و العاروری همچنین بر ادامه هماهنگی و پیگیری دائمی تحولات به صورت روزانه و دائمی توافق کردند.

سید حسن نصرالله امروز چهارشنبه (سوم آبان ماه) با ارسال پیامی به واحدها و نهادهای رسانه ای حزب بر نامگذاری شهدای هفتم اکتبر به عنوان «شهدای راه قدس» تاکید کرد.

عملیات مستمر مقاومت اسلامی در لبنان که از 8 اکتبر همزمان با آغاز تجاوزات اشغالگر به نوار غزه در پی نبرد «طوفان الاقصی» آغاز شد، خسارات بی‌سابقه‌ای برای اشغالگران در جبهه شمالی بر جای گذاشت.

کد خبر 1730354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha