نمایشگاه های عفاف و حجاب در جنوب کرمان برپا شود

حجت الاسلام سید احمد حسینی با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، بیان کرد: می طلبد نمایشگاه های عفاف و حجاب با همکاری قرارگاه شهید آوینی و با نظارت ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی در سطح جنوب کرمان برگزار شود.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت:نشست ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی با موضوع عفاف و حجاب برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این نشست، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی، گفت: براساس تکلیف الهی خود سعی داریم کارگروه های مرتبط با حوزه اداری اعم از امر به معروف و نهی از منکر و حوزه های مختلف امور اداری را راه اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از واجبات است، اظهار کرد: بهترین راهکار برای اجرایی شدن آئین نامه ها، قوانین و ضوابط اخلاق و پوشش حرفه ای این است که در وهله نخست همه ما این مهم را رعایت کنیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این که امر به معروف و نهی از منکر باید به روش های صحیح صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر به روش صحیح انجام نشود قطعا نتیجه عکس خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، بیان کرد: می طلبد نمایشگاه های عفاف و حجاب با همکاری قرارگاه شهید آوینی و با نظارت ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی در سطح جنوب کرمان برگزار شود.

وی برگزاری مسابقات کتابخوانی را یکی دیگر از راهکارهای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دانست و گفت: همچنین می توان از ابزار هنر تئاتر برای تحقق این مهم بهره گرفت.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: در این نشست دستورالعمل برنامه های ۱۱ گانه درون سازمانی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ویژه کارکنان اداره کل مورد بحث و بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

کد خبر 1730367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha