حضور کاروان سفیران کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) در همایش دختران دهه هفتادی  و دهه نودی در شهرستان نیمروز سیستان و بلوچستان

همزمان با سالروز وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) کاروان سفیران کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) در همایش دختران دهه هفتادی و دهه نودی در شهرستان نیمروز سیستان و بلوچستان حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، همزمان با سالروز وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) کاروان سفیران کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) با پرچم متبرک آستان مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و نذورات این آستان  صبح امروز وارد بخش مرکزی شهرستان نیمروز( ادیمی) شدند و سپس با ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهر و شهید گمنام در همایش دختران دهه هفتادی  و دهه نودی در شهرستان نیمروز سیستان و بلوچستان حضور یافتند.

در این سالن که جمعی از مسئولان و دانش آموزان حضور داشتند پرچم متبرک آستان مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه(س) چرخانده شد و حاضرین بر این پرچم بوسه زدند.                             کاروان متشکل از دو خادم و یک روحانی است و قرار است علاوه بر زابل به شهرستان های زهک، نیمروز و هامون هم سفر داشته باشند.

دعوت و میزبانی از کاروان سفیران کریمه اهل بیت علیه السلام با همکاری و مساعدت اعضای شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان، ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان، دفتر امام جمعه، فرمانداری  و اداره آموزش و پرورش  شهرستان نیمروز و تولیت آستان مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه(س)  انجام شد.‌

کد خبر 1730385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha