نام نویسی ۳۶ بانو از استان مرکزی برای شرکت در انتخابات مجلس

نظری گفت: تا کنون ۳۶ بانوی استان مرکزی ثبت نام خود را در انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، بهنام نظری، با اشاره به اینکه تا پایان روز ششم و ماقبل پایانی مرحله ثبت‌نام نهایی داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی، ۳۷۲ داوطلب ثبت‌نام خود را قطعی کردند، گفت: از این تعداد، ۳۳۶ نفر مرد و ۳۶ نفر نیز زن هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه در روز ششم ۱۴۵ نفر در ۶ حوزه انتخابیه استان، ثبت‌نام نهایی را انجام داده‌اند، افزود: تا کنون ۳۷۲ داوطلب انتخابات مجلس در استان مرکزی ثبت‌نام خود را نهایی کردند.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیشترین فراوانی مدرک تحصیلی داوطلبان با ۲۰۳ مورد در سطح کارشناسی ارشد است، خاطر نشان کرد: تعداد ۳۳ نفر با مدرک دکتری، ۸ نفری دارای مدرک حوزوی و ۲۸ نفر نیز دارای مدرک تحصیلی لیسانس‌ با سوابق ایثارگری یا نمایندگی مجلس هستند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: از مجموع ثبت‌نام کنندگان ۱۷۴ نفر کارمند، ۵۶ نفر بازنشسته، ۳۳ نفر فرهنگی، ۲۰ نفر استاد دانشگاه، ۳۱ نفر دارای شغل آزاد، ۵۳ نفر از سایر مشاغل و ۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس هستند.

نظری اظهار کرد: بیشترین ثبت‌نام کنندگان با ۱۶۷ نفر در بازه سنی ۳۰ تا ۴۵ سال، ۱۲۰ نفر در بازه سنی ۴۶ تا ۵۵ سال، ۷۸ نفر در بازه سنی ۵۶ تا ۶۵ سال و ۷ نفر در بازه سنی ۶۵ تا ۷۰ سال قرار دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در پایان با تاکید بر اینکه امروز آخرین مهلت ثبت‌نام داوطلبان است و توصیه می‌شود با توجه به زمان بر بودن فرآیند و ترافیک روز آخر، داوطلبان با مدیریت زمان، ثبت‌نام خود را نهایی کنند، بیان کرد: پیش بینی می‌شود در روز پایانی ثبت‌نام داوطلبان به اوج خود برسد و حد نصاب ثبت‌نام دوره یازدهم انتخابات مجلس در استان که ۳۸۷ بوده شکسته خواهد شد.

کد خبر 1730400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha