بستر عضویت فعالان کانونی در صندوق اعتباری هنر فراهم است

اسلامی با اشاره به اینکه بستر عضویت فعالان فرهنگی هنری عضو کانون های مساجد استان زنجان در صندوق اعتباری هنر فراهم است، گفت: تاکنون ۱۰ نفر از اعضای فعال عضو صندوق بوده و از خدمات آن استفاده می کنند.

محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: در راستای استفاده اعضای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد از خدمات صندوق اعتباری هنر، تفاهم نامه ای بین ستاد کانون های مساجد کشور و صندوق اعتباری هنر منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه بستر عضویت اعضای فعال کانون های مساجد در صندوق اعتباری هنر فراهم است، تصریح کر: به همین منظور ۱۰ نفر از اعضای کانون های مساجد که در بخش های فرهنگی، هنری و قرآنی فعال هستند عضو صندوق هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه تا پایان امسال نیز در تلاش هستیم تا زمینه عضویت ۴۰ نفر دیگر از اعضای فعال کانون های مساجد در صندوق اعتباری هنر را فراهم کنیم، ادامه داد: در سفر اخیر مدیر عامل صندوق اعتباری هنر به زنجان رایزنی هایی انجام شد و مقرر گردید تا افرادی که شرایط لازم را دارند را عضو صندوق کنیم تا از خدمات آن بهره مند شوند.

به گفته اسلامی، در استان زنجان ۳۸۵ باب کانون فرهنگی هنری مساجد وجود دارد که ۵۸ درصد آن روستایی و ۴۲ درصد شهری هستند و در تلاش هستیم تا کانون های فرهنگی هنری خواهران را نیز در کنار کانون فرهنگی هنری در مساجد تاسیس کنیم.

کد خبر 1730462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha