ثبت نام ۵۶۷ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان قطعی شد

یاوری با بیان اینکه ثبت نام ۵۶۷ نفر از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعی شد، گفت: ۴۱ درصد از داوطلبان انتخابات مجلس برای ۱۱ حوزه انتخابیه لرستان در بازه ۴۵ تا ۵۵ سال قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، احسان یاوری، امروز(۴ آبان)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یک هزار و ۱۰۱ نفر در مرحله پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان ثبت نام کرده بودند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اینکه روز گذشته آخرین مهلت نام‌نویسی نهایی نامزدهای انتخابات بود، افزود: ۵۶۷ نفر از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام خود را برای حوزه‌های انتخابیه استان قطعی کرده اند.

یاوری بیان کرد: از این تعداد ۶۱ نفر در حوزه انتخابیه الیگودرز و ۷۶ نفر در حوزه انتخابیه ازنا و دورود، ۶۶ نفر در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان، ۵۲ نفر در حوزه انتخابیه سلسله و دلفان، ۱۷۱ نفر در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی نام‌نویسی کرده‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان ۱۲۰ نفر و همچنین در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان۲۱ نفر نیز نام‌نویسی کرده‌اند.

یاوری عنوان کرد: ۴۱ درصد از داوطلبان انتخابات مجلس برای ۱۱ حوزه انتخابیه لرستان در بازه ۴۵ تا ۵۵ سال قرار دارند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان یادآور شد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

کد خبر 1730486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha