یادواره ۲ هزار و ۸۰۰ شهید شهرستان اراک برگزار شد

یادواره ۲ هزار و ۸۰۰ شهید شهرستان اراک امروز پنج شنبه (۴ آبان) با حضور وحیدی، وزیر کشور در گلزار شهدای اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، احمد وحیدی عصر امروز پنجشنبه (۴ آبان) در یادواره ۲ هزار و ۸۰۰ شهید شهرستان اراک که با حضور مدیران و مسئولان ارشد استان، خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور اراک در گلزار شهدای این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا الگوی ما و نماد هویت ملت ایران هستند.

وزیر کشور با بیان اینکه شهدا در راه خدا و ارزش های دینی و انقلابی پای در میدان مبارزه با ظلم گذاشتند، افزود: جامعه‌ای که برای خدا شهید می‌دهد ترسی در دل ندارد و می‌تواند بی‌توقف رو به جلو حرکت کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۸۰۰ شهید شهرستان اراک ما را به میهمانی شهدا خوانده و میهمان شهدا هستیم، خاطر نشان کرد: شهدا با ایثار، ولایتمداری و از خود گذشتگی خود به حق پیوستند تا به ما بشارت و نوید سعادت و پیروزی دهند.

وی با بیان اینکه جامعه با وجود امام عصر (عج)، به اوج خود می‌رسد، خاطر نشان کرد: برای ظهور و حضور منجی عالم بشریت، قلب‌ها و روح‌های به آمادگی و بسترسازی نیاز دارد.

وزیر کشور با ضمن گرامیداشت شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس، مدافع وطن، مدافع امنیت و مدافع حرم بیان کرد: شهدای مدافع حرم درهای جدیدی را به روی ما گشودند و ما مدیون خون پاک و مطهر آن شهیدان، امام و رهبری هستیم.

وحیدی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه ماندگاری این انقلاب شکوهمند به دلیل خون شهدا و ایثار این بزرگ مردان است، اظهار کرد: دشمنان این نظام و انقلاب باید بدانند که به هیچ شکلی نمی توانند به این انقلاب شکوهمند خدشه وارد کنند.

وی به ترورها و به شهادت رساندن رزمندگان و دانشمندان جوان ایرانی از ابتدای انقلاب تا کنون اشاره کرد و گفت: تروریست‌ها باترور بزرگان، شخصیت ها و دانشمندان ایرانی در خیابان ها سبب ناراحتی و خشم ملت ایران شدند اما جامعه ما پس از این ترورها، مستحکمتر بنا شد و آنها باید بدانند که هرگز به خواسته‌های خود نخواهند رسید.

این مقام مسئول همچنین به توطئه ها، فتنه ها و آشوب های دشمن در داخل کشور اشاره کرد و افزود: دشمن همواره با برنامه‌های سیاسی از جمله فتنه ۸۸ و آشوب های سال گذشته به دنبال ایجاد حادثه در کشور بودند اما هر بار این فتنه ها با هوشیاری ملتی آگاه و ولایتمدار خنثی شد و فتنه گران رسوا و جامعه ما با سرافرازی به مسیر خود ادامه داد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه دشمن در جنگ غزه نیز در تمامی مراحل شکست خورد بیان کرد: در جنگ ۳۳ روزه هم آمریکا و تمامی قدرت‌های شیطانی و غرب برای از بین بردن حزب الله آمدند، اما با ایستادگی حزب الله بود، استکبار عقب‌نشینی کرد و پیروزی بزرگی رقم خورد.

کد خبر 1730559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha