اسرائیل ناتوانی خود در برابر مقاومت را با حمله به غزه جبران کرد

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره وضعیت بین الملل گفت: اسرائیل ناتوانی خود در برابر گروه مقاومت را با حمله به غزه و کشتار مردم بی گناه آن منطقه جبران کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان به وضعیت اتفاقات بین الملل به ویژه در منطقه فلسطین اشغالی اشاره کرد و اظهارداشت: رژیم صهیونیستی در مسیر مرگ و دو راهی نجات خود از این بحران است که با حمایت دولت ظالم آمریکا دست به آدم کشی و کشتار کودکان بی دفاع کرده است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به شکست های پی در پی آنان در غزه و در برابر حماس و گروه مقاومت، افزود: اسرائیل ناتوانی خود در برابر گروه مقاومت را با حمله به غزه و کشتار مردم بی گناه آن منطقه جبران کرد که حمله به بیمارستان ناشی از همین موضوع بود.

وی ادامه داد: شکست و عقب نشینی رژیم صهیونیستی واقعی و حتمی است و این رژیم کودک کش قطعا از جهان حذف خواهد و بحران های اخیر آنان را زمین گیر کرد.

آیت الله مهدوی به ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین اشاره کرد و اذعان داشت: آنان در برابر دشمن ایستاده اند و با شکل گیری بیداری اسلامی در دنیا، ملت های آزادی خواه جهان این جنایت ها را محکوم می کنند.

وی یادآورشد: خانواده ای که با افتخار با وجود شهادت فرزندش در برابر دشمن می ایستتد مصداق بارز ایستادگی در برابر ظلم و بیداری در جهان است.

امام جمعه موقت اصفهان نقش ایران را در این خصوص مهم خواند و اضافه کرد: انقلاب اسلامی الگوی مبارزه و ایستادگی در برابر ظلم و ستم است که با اقتدار در جهان مسیر پیشرفت را طی می کند.

وی نقش دیگر کشورهای اسلامی را در محکومیت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین مهم خواند و اظهارکرد: در این میان کشورهای اسلامی برای حمایت از مردم مظلوم غزه باید نقش خود را ایفا کنند و همین وحدت و یکپارچگی می تواند دشمن را زمین گیر کند.

لزوم الگو برداری بانوان از حضرت زهرا(س)

عضو مجلس خبرگان رهبری به ضرورت گسترش فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی در دنیا تاکید کرد و گفت: حضرت زهرا(س) الگوی کامل عفاف و حجاب برای زنان جامعه است و باید وضعیت بد حجابی ها اصلاح شود.

وی ادامه داد: برخی از افراد مسئول نسبت به این موضوع با نگرانی از بروز اغتشاش به ناهنجاری های اجتماعی توجه نمی کنند و این موضوع وضعیت جامعه را بدتر می کند.

آیت الله مهدوی در خصوص قانون عفاف و حجاب نیز گفت: مجلس شورای اسلامی برای این موضوع تلاش خوبی داشت اما قانون دیگری به شورای نگهبان ارسال شد.

وی نبود اتحاد و همدلی برای رفع چالش های کشور در بین دستگاه ها و مسئولان کشور را ناپسند دانست و یادآورشد: همین مسائل مانع رفع مشکلات می شود.

خطیب جمعه اصفهان به روز نوجوان و سالروز شهادت شهید فهمیده اشاره کرد و افزود: این شهید نوجوان امروز الگویی برای نوجوانان فلسطینی شده است.

کد خبر 1730610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha