مدرسه، مساجد و خانواده در رشد و تعالی نوجوانان اثرگذار هستند

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه، آموزش و پرورش، خانواده و مساجد در تعالی و رشد نوجوانان موثر است، گفت: همراهی و همدلی خانواده و مدرسه با جبهه‌های فرهنگی لازمه این مسیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به اینکه غزه ۱۸ سال در محاصره است، گفت: رژیم صهیونیستی ۷۵ سال ملت فلسطین را قتل عام کرده است. 


وی با یادآوری اینکه باید از جامعه جهانی سوال پرسید آیا بیمارستان، یک منطقه نظامی یا پادگان بود که ۶ هزار بمب با وزن یک تن که ساخت آمریکا بود بر سر این غیر نظامیان ریخته شد، تصریح کرد:‌ بیش از ۵۰ درصد شهدای بمباران غزه کودکان و زنان هستند. 


نماینده ولی فقیه در استان با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم غاصب با گذشت این مدت هنوز جرات جنگ تن به تن را ندارد و متکی به حمایت‌های آمریکا است.


آیت الله خاتمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و شهید حسین فهمیده خاطرنشان کرد: ۳۶ هزار شهید دانش آموز در دوران دفاع مقدس از سنگر مدرسه به سنگر دفاع از اسلام و کشور شتافتند و نسل جوان بایستی الگوهایی مثل فهمیده‌ها را بشناسند.


به گفته امام جمعه زنجان، آموزش و پرورش، خانواده، جوامع و سازمان‌های فرهنگی و همچنین پایگاه و مساجد در تعالی و رشد نوجوانان موثر است و همراهی و همدلی خانواده و مدرسه با جبهه‌های فرهنگی لازمه این مسیر است.


وی اضافه کرد: بسیج دانش آموزی مطمئن‌ترین بستر رشد دینی نوجوانان است، گفت:ایران شیعه، خانه اهل بیت است و گنجینه‌های فنا ناپذیر ما همین جوانان و شهدایی هستند که در عرصه‌های مختلف برای سرافرازی نظام و اسلام جانفشانی کردند.
 

کد خبر 1730616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha