فلسطین، مسأله اصلی جهان اسلام است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه فلسطین، مسأله اصلی جهان اسلام است، گفت: دنیای آینده، دنیای فلسطین است و اسرائیل در آن جایی نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز(۵آبان)، در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد، با بیان اینکه فلسطین، مسأله اصلی جهان اسلام است، اظهارداشت: ضربه حماس به اسرائیل غیر قابل جبران است و اهالی سیاست و تجزیه و تحلیل باید این موضوع را توضیح بدهند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: امروز در کنار مظلومیت مردم غزه اقتدار، صبر و توکل آنان در مقابل رژیم صهیونسیتی و حامیانش نمایان است.

وی با بیان اینکه مشیت الهی همواره نشان داده ایستادگی پیروزی را رقم می‌زند، عنوان کرد: دنیای آینده، دنیای فلسطین است و اسرائیل در آن جایی نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه اسراییل از قدرت بالای نظامی و از پیشرفته ترین گنبد آهنین برخوردار است، اما در مقابل گروه حماس عاجز مانده و این ضربه را غیرقابل جبران می‌کند، گفت: قدرت نظامی رژیم صهیونسیتی در زمین، دریا و هوا مثال زدنی است.

وی ادامه داد: در پانزدهم مهرماه امسال رزمندگان مجاهد فلسطینی سه هزار راکد را پرتاب و هیمنه گنبد آهنین را شکستند و از دیوار یک میلیارد دلاری عبور و ضربه سختی را به پایگاه های نظامی دشمن وارد کردند.

امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری کنگره شهدای لرستان در روز شنبه ششم آبان ماه اشاره و عنوان کرد:  این کنگره مورد توجه مقام معظم رهبری و این آغاز راه است تا سبک زندگی شهدا در میان اقشار مختلف تبیین و در رفتار نسل جدید نمایان شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی تاکید کرد: مردم و مسئولان برای برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد فرهنگی باید تلاش کنند.

وی با اشاره به دیدار اخیر با مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب اقدامات کمیته های کنگره شهدا را با ارزش تلقی و فرمودند شجاعت، دلاوری همچنین رفاقت، صداقت و وفاداری مردم لر مثال زدنی است و از اندیشمندان و روحانیون مبارز این استان به نیکی یاد کردند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری لرستان را قبلاً به عنوان مرکز تدین و انقلاب گری یاد کردند، گفت: این موضوع سرمایه است و باید آن را حفظ کرد.

کد خبر 1730621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha