اقتدار، صبر و توکل ملت فلسطین در مقابل جنایت ها کاملا ستودنی است

حجت الاسلام محمدیان با بیان اینکه مردم فلسطین مردم مظلومی هستند اما اقتدار، صبر و توکل آنان در مقابل این جنایت ها کاملا ستودنی است گفت: هرگز در طول حیات رژیم منحوس اسراییل اینگونه عزم جهانی برای نابودی این رژیم کودک کش ایجاد نشده بود. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام محمد محمدیان_ امام جمعه سنگر در خطبه های نماز امروز(جمعه،  ۵ آبان) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش آموز اظهار کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی از شهید فهمیده به عنوان رهبر یاد کردند چرا که عمل و حرکت این شهید راهبر و گشایشگر هسته اولیه مقاومت در برابر رژیم کودک کش اسراییل شد. 

وی بیان کرد: حزب الله لبنان به سبب تاسی از راهبری این نوجوان 13 ساله اولین حرکت های شهادت طلبانه را رقم زدند و همچنان می درخشند. 

محمدیان در ادامه با اشاره به اتفاقاتی که توسط رژیم کودک کش اسراییل در حال رخ دادن است، گفت: جنایاتی که هر کسی اگر بویی از انسانیت برده باشد آنها را محکوم میکند، همان صحنه هایی که دل انسان را به درد می آورد و می بینیم که ملت های عالم حتی در قلب آمریکا و کشورهای اروپایی در اعتراض و محکومیت این جنایات راهپیمایی و تجمعات برپا می کنند. 

وی اذعان کرد: هرگز در طول حیات این رژیم منحوس اینگونه عزم جهانی ایجاد نشده بود. 

محمدیان در ادامه با اشاره به مطالبی که مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران برگزاری کنگره استان لرستان فرمودند اظهار کرد: هر چه که میگذرد و شدت جنایات این وحشی ها را می بینیم در می یابیم که زخمی که جبهه مقاومت و عزیزان ما در حماس بر پیکره اسرائیل زدند به حدی کاری بوده که تمام دژخیمان از اقصی نقاط عالم دارند به اسراییل سر میزنند تا بتوانند این پیکره را احیا کنند. 

وی اظهار کرد: آنچه مورد تاکید برای بازخوانی فرمایشات مقام معظم رهبری است این موضوع است که «این جنایت هایی که ما می بینیم و رقم خورده و ناراحت کننده است نشان می دهد که مردم فلسطین مردم مظلومی هستند اما در کنار این صحنه مظلومیت از سویی مردم ازین اقتدار ملت فلسطین باید تجلیل کنند چرا که این صبر و توکل مردم فلسطین بر این جنایت ها کاملا ستودنی است.

وی با بیان اینکه دیدن این صحنه ها نوید دهنده پیروزی است، افزود: دیدید که صحنه گردان این جنایت ها هم مستقیم خود آمریکا بود که تجهیزات و سلاح دادند و نیرو وارد کردند. 

محمدیان تصریح کرد: حتی خبرهایی که از دولت رژیم منحوس صهیونیستی مخابره میشود دیده می شود که تاب اداره فلسطین اشغالی را هم ندارند و بازیگردان آنها آمریکاست و بی شک خون های کودکان مظلوم فلسطین این پیروزی را تسریع خواهد بخشید. 

وی در ادامه به دستور اخیر رییس جمهور به استانداران شمالی و استاندار گیلان پیرامون حل معضل پسماند گیلان و پیگیری زباله‌سوز اشاره و اظهار کرد: مبلغ 9 میلیارد تومان در سال 90 برای پسماند استان گیلان اختصاص داده شده بود، رقم بزرگی در 12 سال پیش بود که می‌توانستند این معضل را حل کنند، پس این مبلغ کجا هزینه شده است.

محمدیان با بیان اینکه اکنون رقم جدید نیز که 80 میلیارد تومان فقط برای پسماند اختصاص داده شده رقم قابل توجه ای است،  افزود: از رییس جمهور تشکر می کنیم که آن دردی که ما داشتیم را به زبان آوردند به دنبال  میزان پیشبرد پروژه و تامین اعتبار آن شدند. 

وی همچنین با اشاره به نامه جمعی نمایندگان گیلان به رییس جمهور در مورد موضوع پسماند و زباله استان و تخصیص اعتبار، این حرکت را قابل تقدیر دانست و اضافه کرد:استان گیلان دارای 13 نماینده است که این تعداد قدرتشان کم نیست و می بایست از ابتدا با هم در راستای پیگیری مطالبات مردم با هم متحد باشند. 

محمدیان در ادامه فرمایشات ریاست جمهوری و تخصیص اعتبار دوباره، خواستار شفاف سازی عملکرد مسیولین و هزینه کردها شد و افزود: با این کار به جد جلوی خیلی از شیطنت ها و فساد گرفته می شود. 

وی از پیشرفت 75 درصدی در زمینه پسماند سراوان خبر داد و گفت: مابقی کار نیز در حال انجام است اما چیزی که در این استان نگران کننده است رافت و بخشش فاسدین و متخلفین در موضوعات مختلف است. 

محمدیان با اشاره به اینکه ما حتی برای حق مطالبه گری پسماند و زباله سراوان هزینه دادیم، تصریح کرد: چه بسا خیلی ها در زمین خودی و انقلابی بودند اما جلوی ما ایستادند و بعضی جاها به ما برچسب بی بصیرتی زدند.

کد خبر 1730644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha