اقدامات خوبی در موضوع ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی صورت گرفته است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بعد از انعقاد قرارداد با راه و شهرسازی اقدامات خوبی در موضوع ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بازدید از روستاهای حاشیه چابهار  به تشریح سیاستهای بنیاد مسکن در توسعه و ساماندهی حاشیه چابهار بیان داشت: کارهایی انجام شده است و لازم است جهت تسریع و تسهیل در امور اقداماتی و صدور مجوزهایی صورت گیرد.

وی افزود: مجوزهای لازم صادر شد که هم در واگذاری زمین به مردم و هم توافق مالکین و هم آزادسازی معابر سرعت بیشتری پیدا کند .

رییس بنیاد مسکن کشور گفت: بعد از انعقاد قرارداد با راه و شهرسازی اقدامات خوبی در موضوع ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی صورت گرفته است .

صالحی ادامه داد: در خصوص توسعه روستا ها هم بازدید های مختلف انجام گرفت که خوشبختانه با تفاهمی که با سازمان ملی زمین و مسکن به امضا رسیده بنیاد هیچ محدودیتی برای متقاضیانی که فاقد مسکن هستند و نیاز است که روستا ها گسترش پیدا کنند و مسکن ساخته شود نداریم .

وی افزود: بر اساس این تفاهمنامه زمین مورد نیاز متقاضیان مسکن روستایی شناسایی و در اختیار قرار می گیرد.

رئیس بنیاد مسکن کشور خاطر نشان کرد: زمین بصورت 99 ساله است و در ابتدا هیچ گونه وجه ای لازم نیست که برای قیمت زمین پرداخت شود و فقط هزینه آماده سازی زمین است که برابر مصوبه شورای عالی مسکن دریافت خواهد شد.

کد خبر 1730651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha