شهادت 34 خبرنگار در غزه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی+ عکس

دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در غزه تصاویر 34 خبرنگار را که در نتیجه بمباران رژیم صهیونیستی به نوار غزه شهید شدند، منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی 21، دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در غزه شب گذشته(جمعه پنجم آبان) اعلام کرد: 24 روزنامه نگار و خبرنگار هنگام پوشش رسانه‌ای حملات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون شهید شدند.

این دفتر در بیانیه‌ای با انتشار اسامی 34 روزنامه نگار شهید، اعلام کرد: این روزنامه نگاران هنگام انجام ماموریت حرفه‌ای و ملی خود در انتقال حقایق و رنج ملت فلسطین به شهادت رسیدند.

در این بیانیه آمده است: این جنایت‌ها نقض آشکار حقوق بشر و قانون بین‌الملل و آزادی رسانه است.

این دفتر رسانه‌ای از جامعه بین‌الملل و سازمان‌های مورد نظر خواست تا در توقف این حملات و حمایت از حقوق روزنامه نگاران و اصحاب رسانه در فلسطین دخالت کنند.

شهادت 34 خبرنگار در غزه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی+ عکس
34 خبرنگار شهید در غزه

آمار شهدای حملات اسرائیل به نوار غزه به هفت هزار و 326 نفر از جمله سه هزار و 38 کودک و هزار و 726 زن و 414 سالمند رسیده است. تعداد زخمی‌ها نیز به 18 هزار 967 نفر از هفتم اکتبر تاکنون رسیده است.

اشغالگران صهیونیستی 57 مرکز درمانی را هدف قرار دادند و 12 بیمارستان و 32 مرکز کمک‌های اولیه در نتیجه بمباران یا نرسیدن سوخت از ارایه خدمات درمانی محروم شدند.

کد خبر 1730679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha