اجرای ۷۰ عنوان برنامه در خراسان جنوبی

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی از اجرای ۷۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سرهنگ دوم پاسدار سید مصطفی موسوی زاهد مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی امروز (6 آبان) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اجرای ۷۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: امسال هفته بسیج دانش آموزی با شعار نسل نوجهانی، نسل آرمانی از هشتم آغاز و تا سیزدهم آبان ادامه دارد.


وی با بیان اینکه برنامه های پیش بینی شده با محوریت مدارس اجرا می‌شود گفت: فضای مدارس با ذوق و سلیقه دانش آموزان برای اجرای برنامه آماده می‌شود.

سرهنگ موسوی زاهد از برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی در ۹ شهرستان خبر داد و  غبار روبی مزار شهدا با حضور دانش آموزان، دیدار با نماینده ولی فقیه، نواختن زنگ ایثار شهادت و استکبار ستیزی در مدارس، اجرای سرود در هر شهرستان را از برنامه‌های پیش رو عنوان کرد.


وی  با اشاره به اجرای طرح تربیتی در مدارس گفت: طرح تربیتی پیوند بین خانه، مدرسه و مسجد بوده و در شب دوازدهم آبان در مدارس نزدیک به مساجد شبی در مسجد برای دانش آموزان اجرا خواهد شد و روز بعد دانش آموزان در نماز جمعه شرکت می‌کنند.


مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی از دیگر برنامه‌ها به برپایی نمایشگاه نقاشی در هفت شهرستان، برپایی نمایشگاه با موضوع استکبارستیزی، همایش دوچرخه سواری در پنج شهرستان، اکران فیلم مناسب ایام در مدارس، سرکشی از خانواده شهدای دانش آموز در هر شهرستان اشاره کرد و گفت: به دنبال برقراری پیوند بین راهیان نور، مقاومت و پیشرفت هستیم تا افراد شرکت کننده در اردوی راهیان نور با اضافه شدن یک روز به مدت اردو بتواند از مراکز صنعتی قوی در مسیر برگشت بازدید کنند.


 به گفته وی در هفته بسیج دانش آموزی از دانش آموزان موفق علمی فرهنگی هنری تجلیل می‌شود و علاوه بر آن مسابقه دلنوشته، وصیت نامه شهدا، ایستگاه صلواتی، برپایی پویش من یک بسیجی هستم نیز پیش بینی شده است.


موسوی زاهد به  سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: بنا به سخنان مقام معظم رهبری باید فراموش نکردن دشمنی آمریکا با ایران برای دانش آموزان و جامعه تبیین شود.


وی مسئولیت پذیری در پیشرفت کشور را مهم دانست و با توجه به سخنان مقام معظم رهبری بر تبیین نظریه مقاومت برای دانش آموزان تاکید کرد.


مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی یادآور شد: بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته امسال علاوه بر نشست جهاد تبیین در شهرستان ها، برگزاری کرسی آزاد اندیشی نیز پیش بینی شده است.

کد خبر 1730730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha