مصوبات شورای فرهنگ عمومی هم تراز با شورای تامین اجرایی شوند

یزدان افشاری پور گفت: دغدغه ما این است که مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان عنبرآباد هم تراز با شورای تامین این شهرستان اجرایی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، یزدان افشاری پور در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان عنبرآباد، گفت: شب گذشته غزه با شدیدترین حملات رژیم صهیونسیتی مواجه شد که نشان از خوی وحشی گری این رژیم جعلی کودک کش است.

فرماندار عنبرآباد ابراز کرد: امروز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه ضروری است فضاسازی محیطی شهرستان به این سمت و سو برود.

وی با تاکید بر این که ریل گذاری مباحث فرهنگی باید از سوی مسئولان صورت بگیرد، تصریح کرد: دفاع از مظلوم یک امر بدیهی است و می توان از طرق مختلف با مردم مظلوم‌ فلسطین و غزه اعلام همبستگی و همدردی کرد.

افشاری پور با بیان اینکه در آستانه ۱۳ آبان هستیم، خاطرنشان کرد: همه ظرفیت های شهرستان باید پای کار باشند تا شاهد حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی باشیم.

فرماندار عنبرآباد تصریح کرد: دغدغه ما این است که مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان عنبرآباد هم تراز با شورای تامین این شهرستان اجرایی شوند.

وی عنوان کرد: امیدواریم با حمایت های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بزودی شاهد افزایش موسسات قرآنی، فرهنگی و هنری باشیم چرا که فعالیت این موسسات می تواند کمک شایانی به اعتلای فرهنگ عمومی این شهرستان کند.

کد خبر 1730752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha