رسالت شورای فرهنگ عمومی رفع دغدغه های مقام معظم رهبری است

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: رسالت شورای فرهنگ عمومی جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۶ آبان ماه) حجت الاسلام سید احمد حسینی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان عنبرآباد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و محکوم کردن حملات ددمنشانه رژیم صهیونسیتی، گفت: دغدغه های مقام معظم رهبری هر ساله با یک شعار، نگاه و دیدگاه مطرح شده که متاسفانه رفع این دغدغه ها مغفول مانده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان افزود: رسالت شورای فرهنگ عمومی جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری است.

وی خاطرنشان کرد بالاترین شورا در سطح کشور، شورای انقلاب فرهنگی است که شورای فرهنگ عمومی زیر مجموعه آن می باشد و مصوبات آن لازم الاجرا است.

حجت الاسلام حسینی غزه را مسئله اصلی دنیای اسلام دانست و ابراز کرد: امروز باید دغدغه همه ما حمایت از مردم مظلوم غزه باشد و با کمک های نقدی به وظیفه شرعی خودمان در قبال آنها عمل کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تاکید بر این که نباید از جنگ ترکیبی دشمن غافل شد، اظهار کرد: سال ها است که دشمن تهاجم فرهنگی بر علیه ما آغاز کرده است.

وی رهنمودهای مقام معظم رهبری را راه نجات کشور از بحران ها دانست و تصریح کرد: حضرت آقا نعمت بزرگی نه تنها برای جهان اسلام بلکه برای آزادی خواهان جهان است، هر جا دشمن برای کشور ما نقشه کشید حضرت آقا با سخنان حکیمانه خود، نقشه های آنها را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه دشمن شبانه روز در حال توطئه‌ است، عنوان کرد: امروز دشمن به دنبال تضعیف عقاید و باورهای دینی ما به ویژه نسل نوجوان و جوان است باید با جهاد تبیین و پاسخگویی به شبهات به جنگ دشمن رفت.

کد خبر 1730757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha