مسابقه قصه گویی با عنوان "نظم و امنیت" در زنجان برگزار می شود

قصه‌های "نظم و امنیت" یکی از بخش‌های بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی است که با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، قصه‌های "نظم و امنیت" یکی از بخش‌های بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی است که با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

محورهای اصلی این مسابقه، آسیب های فضای مجازی، فرهنگ و ترافیک، سرقت و مواد مخدر می‌باشد که علاقمندان می‌توانند در یکی از این سه حوزه به قصه‌گویی بپردازند.

افزایش آگاهی کودکان نسبت به مسائل خطر آفرین، تکریم از جایگاه حافظان امنیت از اهداف اجرای این مسابقه اعلام شده است که کودکان و نوجوانان به  صورت غیر مستقیم با برخی از نکات ایمنی و مراقبت از خود را بخصوص در فضای مجازی را یاد می گیرند.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ آبان ماه به آدرس https://kanoonfest.ir  ارسال نمایند، اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی مرحله استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان با شعار " با قصه لبخند بسازیم"  در ۲۰ و ۲۱ آبان ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 1730760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha