ما در کنار مظلوم قرار گرفته و بر ظالم می خروشیم

جلایی، واکنش به اعمال ناجوانمردانه و ددمنشانه دژخیمان را فریضه ای لازم و جزو فروع دین اسلام دانست و گفت: ما در کنار مظلوم قرار گرفته و بر ظالم می خروشیم. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، این روزها داغ ترین خبرها از سوی فلسطین و نوار غزه است، از کشته شدن مردم غیر نظامی و بیشتر از همه کودکان معصوم و بی گناهی که هنوز علت این همه ویرانی خانه ها و کوچه و خیابان های اطرافشان را نمی دانند و رنگ خون نشسته شده بر سر و صورت و پیکر عزیزانشان را درک نمی کنند و گاهی عمرشان هم کفاف به پاسخ رسیدن را نمیدهد... 
بیش از ۷۵ سال، رژیمی غاصب که ادعای نژاد برتری را داشت کم کم با کمک کشورهای  ظالم مانند خود توانست در شهر و دیاری که هیچ نسبتی با آن نداشت نفوذ کرده و با بیرحمی ساکنان اصلی منطقه را بیرون رانده و خود را یک کشور معرفی کنند. 
اما مردمان قیور و غیرتمند فلسطین با دستان خالی و سنگ های درون مشتشان از حق خود کوتاه نیامدند و سال هاست با تمام جنگ و خونریزی در حفظ سرزمین خود و اولین قبله مسلمین _مسجد الاقصی کوشیدند. 
اما طی ۲۳ روز گذشته جنایت های صهیونیست به قدری خصمانه و ظالمانه بود که نه تنها دل مسلمانان جهان بلکه مسیحی و یهودی و... آنان که بویی از انسانیت برده اند را نیز به درد آورده و حالا هر کس به نحوی در شهر و دیارش در اعتراض به این نسل کشی در تجمعی اعتراض آمیز تلاش دارد تا فریاد ملت مظلوم فلسطین را به جهان مخابره کنند. 

ما در کنار مظلوم قرار گرفته و بر ظالم می خروشیم

ستاد بازسازی عتبات و عالیات گیلان نیز امروز(شنبه، ۶ آبان) به همراه موکب داران شهرستان رشت طی مراسمی بزرگداشت شهدای مظلوم غزه و حمایت از جبهه مقاومت را در گلزار شهدای این شهر برگزار کرد. 

ما در کنار مظلوم قرار گرفته و بر ظالم می خروشیم

محمد جلایی_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در این مراسم، برگزاری چنین تجمعاتی که در واکنش به اعمال ناجوانمردانه و ددمنشانه دژخیمان است را فریضه ای لازم و جزو فروع دین اسلام دانست و گفت: قطعاََ حضور ما در گلزار شهدا و شاهد گرفتن این شاهدان همیشه حاضر، در این اعلام انزجار برکت خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه در این مراسم از ظالم برائت و از دشمنان دین خدا تبری می‌جوییم، گفت: ما در راستای قیام مولا و آقایمان امام حسین(ع) به پا خواسته ایم و می دانیم نه تنها قلب شیعیان و دوستداران اهل‌بیت(ع) بلکه تمام آزادی خواهان و وجدان بیدار بشریت در حملات اسرائیل به مردم بیگناه، به درد آمده است.

جلایی با بیان اینکه در طول ۷۵ سال گذشته از اشغال این کشور این ملت همواره در سختی‌ و در حال تحمل هستند، افزود: خداوند با صبر کنندگان است و تخقق این وعده الهی را می بینیم. 

وی ملت فلسطین را شجاع، غیور و مقاوم توصیف کرد و ادامه داد: وقتی کودکان و جوانانشان شهید می‌شوند این شهدا را تقدیم به فلسطین و قبله اول، مسجدالاقصی می‌دانند و با این حرکت پیام مقاومت را فریاد می‌زنند که الگوبرداری شده از مقاومت ملت ایران و جنگ هشت ساله ما است. 

جلایی تصریح کرد: جبهه مقاومت ادامه‌دهنده راه انقلاب ایران است چرا که این انقلاب اسلامی بود که دین را احیا کرد و امروز آوازه آن در جهان طنین آنداز شده است. 

وی با اشاره به اینکه در حملات اخیر اسرائیل به فلسطین حتی دشمنان ما که در غرب با رژیم صهیونیستی و فرقه ظالمان و صهیونیست هم‌صدا بودند صدایشان در آمده است اظهار کرد: اولین پیام این اعتراض ها و تجمعات که چه کوتاه، کوچک، صنفی و.... برگزار می شود این است که، وعده خداوند نزدیک است و به‌زودی محقق خواهد شد.

 جلایی خطاب به مسلمانان و آزادی خواهان جهان که نباید در راه ایمان و عقیده خود سست شوید گفت: کسانی که در این جریانات همراه نیستند بنیانشان سست است.

وی خاطر نشان کرد: ما در کنار مظلوم قرار گرفته و بر ظالم می خروشیم و حضورمان امروز در تجمع موکب داران اباعبدالله الحسین برای این است که این واقعیت را فریاد بزنیم که برای ظهور فرزندش امام زمان(عج) همچنان با تمام قوا، با بصیرت در حرکت هستیم.

جلایی اذعان کرد: این موکب داران با اعلام انزجار از حرکت اسرائیل، به عمل ثابت میکنند که نه فقط در موکب های عزاداری محرم و اربعین به زائران اباعبدالله خدمت می کنند بلکه با تاسی از سیدالشهدا در برابر ظالم می ایستند و از مظلوم دفاع خواهند کرد.

وی اذعان کرد: ما حتی اگر در این جنگ شهید شویم باز پیروز میدان هستیم چرا که ادامه دهنده راه اهل‌بیت(ع)هستیم و کسانی که در این صف نیستند بی شک در صف سفیانی ها قرار گرفته‌اند.

گفتنی است، حاضران با در دست داشتن پلاکاردها و پرچم های فلسطین و جبهه مقامت شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند و انزجار خود را از اعمال ظالمانه این رژیم غاصب و کودک کش صهیونسیتی با صدایی رسا، اعلام کردند.

ما در کنار مظلوم قرار گرفته و بر ظالم می خروشیم

ما در کنار مظلوم قرار گرفته و بر ظالم می خروشیم

ما در کنار مظلوم قرار گرفته و بر ظالم می خروشیم

ما در کنار مظلوم قرار گرفته و بر ظالم می خروشیم

ما در کنار مظلوم قرار گرفته و بر ظالم می خروشیم

کد خبر 1730827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha