تجلیل امام جمعه عنبرآباد از خبرنگار خبرگزاری شبستان جنوب کرمان

حجت الاسلام حمید بامری با بیان اینکه خبرنگاری یک مسئولیت بسیار سنگین در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، دینی و فرهنگی است، عنوان کرد: جا دارد از خانم شعبانی خبرنگار خبرگزاری شبستان جنوب کرمان که همواره نه تنها در انعکاس اخبار نماز جمعه بلکه در انعکاس سایر اخبار حوزه دین و مذهب و فرهنگ منطقه فعالیت مستمری دارد، تشکر کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۶ آبان ماه) در حاشیه برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان عنبرآباد امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی این شهرستان از خبرنگار خبرگزاری شبستان جنوب کرمان تجلیل کرد.

حجت الاسلام حمید بامری حرفه خبرنگاری و نقش خبرنگار را در آگاه بخشی افکار عمومی مهم قلمداد کرد و گفت: خبرنگار می تواند با انعکاس شفاف خدمات و عملکرد دولت و مسئولان در جامعه امید آفرینی کند.

امام جمعه عنبرآباد افزود: امروز دشمن با وارونه جلوه دادن حقایق به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه ما است و این وظیفه رسانه هاست که واقعیت ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را انعکاس دهند تا جلوی تحریف واقعیت ها را بگیرند.

وی تصریح کرد: جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است بهترین راه مقابله با جنگ رسانه ای دشمن است و خبرگزاری شبستان با توجه به رسالتی که در حوزه ترویج و تبلیغ احکام دینی دارد، ظرفیت بسیار خوبی برای تحقق این مهم است.

حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: یک رسانه دینی مثل خبرگزاری شبستان می تواند در تبیین معروف و نهی از منکر تاثیرگذار باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان عنبرآباد با بیان اینکه خبرنگاری یک مسئولیت بسیار سنگین در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، دینی و فرهنگی است، عنوان کرد: جا دارد از خانم شعبانی خبرنگار خبرگزاری شبستان جنوب کرمان که همواره نه تنها در انعکاس اخبار نماز جمعه بلکه در انعکاس سایر اخبار حوزه دین و مذهب و فرهنگ منطقه فعالیت مستمری دارد، تشکر کنم.

کد خبر 1730832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha