ارسال ۱۰ اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان

حجت الاسلام سید احمد حسینی با اشاره به این که چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان در دو بخش صحنه ای و خیابانی برگزار می‌شود، گفت: تا این لحظه ۶ اثر در بخش صحنه ای و ۴ اثر نیز در بخش خیابانی به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان ارسال شده است.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امسال برگزاری چهاردهمین مرحله از جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان را در پیش رو داریم که در آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

رئیس چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان با اشاره به این که جشنواره در دو بخش صحنه ای و خیابانی برگزار می‌شود، ابراز کرد: تا این لحظه ۶ اثر در بخش صحنه ای و ۴ اثر نیز در بخش خیابانی به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان ارسال شده است.

وی اظهار کرد: آثار دریافتی توسط هیئت بازبینی جشنواره در روزهای آتی مورد بررسی قرار می گیرند و آثار برتر به مرحله پایانی این جشنواره راه می یابند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه امیر یزدانی دبیری این جشنواره را بر عهده خواهد داشت، عنوان کرد: با حضور محمد اماندادی، ابراهیم عادلی، حجت خواجه انصاری، علی ببربیان و محمد الله توکلی هیئت انتخاب آثار این جشنواره تشکیل شد.

کد خبر 1730861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha