توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی بین نیازمندان مناطق کم برخوردار

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۲۰ بسته معیشتی توسط این جمعیت بین مستمندان و نیازمندان مناطق کم برخوردار شهرستان توزیع شده است.

محسن نوروزی، مدیر جمعیت هلال احمر شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: هر بسته معیشتی شامل اقلام غذایی برنج، مرغ، رب، روغن، ماکارونی، سویا و حبوبات در مجموع به ارزش ۷۲۰ میلیون ریال بوده که توسط ستاد و خیرین تهیه شده است.

وی با تاکید بر کمک در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم خاطرنشان کرد: علاوه بر توزیع بسته های معیشتی مزبور، مهرماه امسال هم ۸۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال بین اقشار آسیب پذیر شهرستان توزیع شد.

نوروزی عنوان کرد: نیکوکاران و خیران نیک اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را در راستای حمایت از نیازمندان و مشارکت در تامین بسته‌های غذایی در ماه ها و ایام مختلف سال به شماره حساب‌های هلال احمر واریز کنند.

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان بیان کرد: خدمات داوطلبانه برای ما مایه فخر و مباهات است و خوشحالیم که توفیق خدمت به مردم را داشته ایم زیرا که تاکنون اعضا و داوطلبان این سازمان خدماتی همچون ویزیت رایگان، تهیه و توزیع دارو، امدادرسانی به روستاها در مواقع حوادث طبیعی از جمله سیل، توزیع بسته های ۷۲ ساعته و کاروان سلامت داشته اند.

نوروزی اضافه کرد: نام جمعیت هلال احمر می تواند برای افراد مختلف جامعه تداعی کننده خدمات عام المنفعه و بشردوستانه باشد، عده ای آن را سازمانی پیشرو و پاسخگو در ارائه خدمات اولیه امداد و نجات در حوادث و سوانح، بعضی ها آن را تامین کننده داروهای خاص و داروخانه های ویژه و تک نسخه ای، گروهی ارائه دهنده خدمات توانبخشی و عده ای دیگر آن را سازمانی داوطلبانه و حمایتی می شناسند.

کد خبر 1730862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha