فلسطینی‌ها با وجود گستردگی ویرانی و کشتار به مقاومت ادامه می‌دهند

دانش‌آموز فلسطینی تاکید کرد: علیرغم گستردگی ویرانی، کشتار و تلاش برای آوارگی اجباری که دشمن صهیونیستی در زیر بمباران و موشک هواپیماهای خود سعی در تحمیل بر مردم ما دارد، بر سر خاک خود ثابت قدم خواهیم ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسین هشام عاشور سالم دیب، دانش آموز فلسطینی شرکت کننده در ویژه برنامه " نو جهان" که صبح یکشنبه(۷ آبان) در گلزار شهدا برگزار شد؛ سخنان خود را با آیات ۱۳۹ و ۱۴۰ سوره آل عمران و ۷ سوره اسرا و بخش پایانی دعای افتتاح آغاز کرد و گفت: هیچ کلماتی نمی توانند عظمت مصیبت و رنجی را که این روزها مردم فلسطین و مردم ما در غزه تجربه می کنند را بیان کند.

وی با اشاره به آخرین آن یعنی بمباران بیمارستان باپتیست در شب گذشته که در آن صدها نفر به شهادت رسیدند؛ افزود: وسعت ویرانی، بمباران، کشتار، خونریزی و تخریب خانه ها بر سر شهروندان بسیار بیش از آن است که می توان بیان کرد.

سالم دیب ادامه داد: شاید همه شما در تلویزیون و اینترنت برخی از این جنایت های صهیونیست ها علیه مردم ما، زنان، کودکان، سالمندان و جوانان ما را تماشا می کنید که همه بدون استثنا زیر آتش جنگنده هایی هستند که بدون هیچ هشداری بمباران می کنند، خانه ها را بالای سر صاحبانشان خراب می کنند و ده‌ها و صدها نفر در یک یورش، بدون هیچ ترحم، شفقت و وجدان انسانی کشته می شوند.

وی با بیان اینکه همه اینها در سایه حمایت مطلق و بی سابقه آمریکا و غرب است که رهبران بزرگترین کشورهای جهان می آیند تا به جلساتی که در آن رهبران جنگ و جنایت صهیونیستی قصد کشتار و سلاخی ما را دارند شرکت کنند؛ تصریح کرد: همه نوع حمایت نظامی، سیاسی و اطلاعاتی را از آنها انجام داده و در مقابل همه نهادهای بین المللی که توان جلوگیری از این جنایت را دارند، یک پوشش قانونی برای آنها ایجاد می کنند.

این نوجوان فلسطینی تاکید کرد: فراموش نکنیم این جنایت صهیونیست ها علیه مردم ما در سایه مواضع شرم آور عربی و اسلامی رخ می دهد و شاید برخی از این کشورها که از بدو تأسیس تاکنون مایه ننگ ملت و امت ما بوده است از این جنایت ها حمایت می کنند، تا جایی که برخی از آن کشورها حتی ممکن است از تظاهرات خودجوش مردم خود در همبستگی با مردم ما و حمایت از آنها جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: در مقابل این جنایت صهیونیست‌ها و در مقابل این کشتارها و قتل هایی که بر مردم ما انجام می شود، تنها یک دلدار داریم و آن اینکه خدا با ماست و ما را رها نمی کند و ترک نخواهد کرد و هر آنچه بر مردم ما و فرزندان ما اتفاق می افتد با آگاهی، علم، حکمت، اذن و اراده او است و خداوند قادر است ما را پیروز گرداند و می تواند از این ستمگران و جنایتکاران انتقام بگیرد. اینهایی که جنایاتشان از حد گذشته؛ و می تواند آنها را نابود کند همانطور که قوم نوح و عاد و ثمود و فرعون را هلاک کرد، و می تواند سربازانی از آسمان ها و زمین برای حمایت از بندگان مظلوم مؤمن خود مسخر کند، همان گونه که با احزاب انجام داد، هنگامی که گروه گروه شدند و علیه رسول خدا و مؤمنانی که با او بودند گرد آمدند.

سالم ادیب خاطرنشان کرد: دلداری دیگر ما این است که او می تواند با بندگان خود که دارای رشادت های فراوان هستند از مردم و آرمان ما حمایت کند، همان گونه که از رسالت خود و پیامبر خود محمد صلی الله علیه و آله و سلم به وسیله امیرالمؤمنین علیه السلام در روز بدر و خندق و خیبر و حنین حمایت کرد.


وی افزود: خداوند متعال فرمود: «او همان کسی است که تو را با یاری خود و مؤمنان نیرو بخشید» ما یقین داریم که پیروان علی علیه السلام در ایران، لبنان، عراق، حجاز، یمن، بحرین و همه جا فلسطین را ترک نخواهند کرد، مردم ما را در غزه ترک نخواهند کرد و مسئولیت خود را در قبال بیت المقدس و مسجد الاقصی مانند چهار دهه و نیم گذشته رها نخواهند کرد؛ سپس خواهیم دید که چگونه وعده آخرت محقق خواهد شد و چهره‌های بنی صهیون رسوا می‌شود و همان‌گونه که بار اول وارد مسجد (الاقصی) شدند، وارد مسجد خواهند شد، همانا فرمان خدا انجام شدنی است.

این دانش‌آموز فلسطینی تاکید کرد: ما به عنوان مردم فلسطین علیرغم گستردگی ویرانی، کشتار و تلاش برای آوارگی اجباری که دشمن صهیونیستی در زیر بمباران و موشک هواپیماهای خود سعی در تحمیل بر مردم ما دارد، بر سر خاک خود ثابت قدم خواهیم ماند و این مردم ذره ای از خاک را رها نخواهند کرد و به مقاومت در برابر این اشغال جنایتکارانه، به هر قیمتی، ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: ما معتقدیم نبرد و مبارزه با این دشمن منحصر به مردم فلسطین و ملت مظلوم آن نیست، بلکه شامل همه مسلمانان و مؤمنان به ویژه ملت محور مقاومت است که فلسطین و نابودی رژیم جنایت کار صهیونیستی را اولین آرمان خود می دانند. آنها در این نبرد و این جنگ جنایتکارانه ای که اشغالگران و همه حامیان غربی آن علیه مردم ما به راه انداخته اند شریک ما هستند و ما معتقدیم که تمام محورهای مقاومت این روزها به این فکر می کنند که چگونه از همه توان و انرژی خود برای حمایت از مردم غزه استفاده و ظلم علیه آنها را رفع و ضربه نهایی را به این جنایتکار وارد کنند.

سالم ادیب تاکید کرد: ورود آمریکا به همراه ناوهای هواپیمابر و رهبران خود در کنار کشورهای غربی جنایتکار برای حمایت مطلق از این اشغالگر نه مردم ما را خواهند ترساند و نه موجب وحشت نیروهای مقاومت در منطقه خواهد شد. بلکه به عکس، عزم و قوت و یقین آنان را در رسیدن به وعده الهی و نصرت بندگان مؤمنش افزایش خواهد داد و زبان حالشان این سخن خداوند متعال خواهد بود: « اینها کسانی بودند که (بعضی از) مردم، به آنان گفتند: مردم [لشکر دشمن] برای (حمله به) شما اجتماع کرده اند؛ از آنها بترسید! اما این سخن، بر ایمانشان افزود؛ و گفتند: خدا ما را کافی است؛ و او بهترین حامی ماست. آل عمران 173».
 

وی گفت: ما معتقدیم که رهبر این حرکت مبارک به سوی آزادی فلسطین و بیت المقدس، امام ما، حضرت حجت امام مهدی موعود (أرواحنا فداه) و نایب بر حق او ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مد ظله العالی) و پرچمدار ایشان و جناب سید حسن نصرالله (دام ظله) می باشند. ما یقین داریم که مسیر این بزرگان جز با فتح و پیروزی قاطع به پایان نمی رسد.

کد خبر 1730899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha