متلاشی شدن اروپا در نظم جدید جهانی/ طوفان الاقصی طی سه مرحله منجر به نابودی اسرائیل می شود

ابراهیم پور با تحلیلی اجمالی از شکل گیری نظم جدید جهانی از یک سو و عملیات طوفان الاقصی از سوی دیگر، گفت: طوفان الاقصی طی سه مرحله منجر به نابودی اسرائیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار عظیم ابراهیم پور، یکشنبه(7 آبان) در ویژه برنامه «نو جهان» که با حضور دانش آموزان تعدادی از کشورهای اسلامی در گلزار شهدا برگزار شد؛ در خطاب به دانش آموزان بر شناخت صحیح راه و مسیر پیش روتأکید کرد.

دبیر قرارگاه جهاد تبیین کشور با اشاره به شاخصه های نظم جدید جهانی از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: اولین شاخصه «انزوای آمریکا» است که نخبگان به آسیا برمی گردند و اروپا از درون در حال متلاشی شدن است.

وی دومین شاخصه را «انتقال قدرت از اروپا به آسیا» دانست و جنگ فرسایشی روسیه با اوکراین را ناظر به همین شاخصه عنوان و اظهار کرد: روسیه برای فلج کردن اروپا دست روی اوکراین گذاشته زیرا گاز و غلات اروپا وابسته به روسیه و اوکراین است و اگر این جنگ سه سال ادامه یابد، کار اروپا تمام است.

ابراهیم پور «رایج شدن تفکر مقاومت» را سومین شاخصه نظم جدید جهانی از دیدگاه رهبری دانست و خاطرنشان کرد: چون حاج قاسم پرچم مقاومت را بالا برد آمریکایی ها فهمیدند او را نزنند، مقاومت را نمی توانند بزنند اما مقام معظم رهبری فرمودند شهید حاج قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک تر از حاج قاسم سلیمانی است.

وی با بیان اینکه فرماندهی جبهه مقاومت امروز بدون شک در دست حاج قاسم است؛ گفت:اتفاقات کنونی معمولی نیست؛ راهپیمایی میلیونی لندن را دیدید؟! میلیاردها دلار باید خرج می کردیم تا این اتفاقات می افتاد.

ابراهیم پور با این توضیح که تفکر مقاومت در نظام اقتصادی، سیاسی، رسانه ای، معماری و در همه ابعاد حرف جدی دارد؛ متذکر شد: تفکر مقاومت را در توپ و تانک و موشک نبینید که در همه عرصه ها است و نسل شما نسبت به این عرصه ها باید به جهان پاسخگو باشد.

وی سپس به عملیات طوفان الاقصی اشاره و بیان کرد: طوفان الاقصی وقتی رخ داد که آمریکا تصمیم گرفت جاده ابریشم را از اسرائیل عبور دهد در حالیکه بهترین نقطه برای عبور این جاده طبق نقشه از ایران است اما آنها برای حذف ایران گفتند این جاده از هند وارد عمان و امارات و قطر و عربستان و سپس از اسرائیل وارد اروپا شود و از آن طرف فلسطین زیر دست و پای این جاده له می شود.

دبیر قرارگاه جهاد تبیین کشور گفت: پیش شرط آنان برای کشورهای عربی این بود که اگر می خواهند این جاده را داشته باشند، قید فلسطین را بزنند و برای همین صلح ابراهیم مطرح شد که در قالب آن باید با اسرائیل صلح می کردند.

وی با افزودن این مطلب که طوفان الاقصی این دو مورد را به زمین زد و یک دفعه فلسطین را بالا کشید؛ تصریح کرد: این عملیات در بهترین زمان رخ داد و اگر نمی افتاد غزه و فلسطین زیر دست و پای جاده ابریشم و صلح کشورهای عربی با اسرائیل له می شد.

ابراهیم پور با اشاره به اینکه طوفان الاقصی برای نابودی اسرائیل دارای سه مرحله است؛ غزه باید به کرانه باختری وصل شود و آزادسازی کرانه باختری از طریق اردن رقم بخورد و مردم اردن باید دیوار بتنی را بردارند؛ سوریه باید بلندی های جولان را آزاد کند و یمن با موشک دو هزار کیلومتری قرار است حیفا را بزند  و لبنان آتش در حیفا ایجاد کند.

وی ادامه داد: در مرحله سوم باید یگان مردمی به غزه کشیده شود و دانش آموزان و دانشجویان مصری و یمنی و اردنی و... قیام کنند.

دبیر قرارگاه جهاد تبیین کشور با تصریح به اینکه نسل حاج قاسم فقط ایران نیست و همه را باید کنار خود ببینیم زیرا جبهه مقاومت الان فراگیر شده و از طرف دیگر فشار مردم کشورهای جهان(بر استکبار) هم هست؛ تأکید کرد: حواس مان به طیب بودن باشد اگر می خواهیم همراه انقلاب در مسیر ظهور باشیم باید طیب باشیم.

وی با اشاره به فراوانی فتنه های آخرالزمان گفت: برای اینکه در این فتنه ها گم نشویم باید قطب نما را با مقام معظم رهبری تنظیم کنیم و نفر دومی وجود ندارد ضمن اینکه کشتی امام حسین علیه السلام سریع ترین و وسیع ترین کشتی است، همه را سوار آن کنیم تا کسی جا نماند.

کد خبر 1730921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha