مسئولیت داشتن، نعمت بزرگی است

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه مسئولیت داشتن خود نعمت بزرگی است، به اینکه گاهی مسئولین در موقعیت مدیریتی خود توان پاسخگویی به همه مطالبات را ندارند اشاره کرد و گفت: یک مدیر خوب باید بتواند با مشکلات کنار بیاید و آن‌ها را مدیریت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی_ نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز (یکشنبه،۷ آبان) در جلسه شورای اداری شهرستان املش، مدیریت و اداره جمعیت را از نعمات الهی دانست و گفت: عده‌ای در مقابلِ مشکلات و گرفتاری ها صبر می‌کنند و بخاطر این صبرشان آن بلا تبدیل به نعمت می‌شود اما عده ای شکرگزار نعمتی همچون سلامتی، فرزند صالح، مال و... نیستند و بلا را به خود وارد می کنند.  

وی اظهار کرد: بسیاری از کسانی که در طول تاریخ اسلام، اداره جوامع اسلامی را برعهده داشتند به ویژه امویان و عباسیان همواره مرتکب خیانت‌ شدند، در حالیکه مسئولیت داشتن خود نعمت بزرگی است و اینرا امامین انقلاب در دوره انقلاب اسلامی ایران با امین بودن خود، به خوبی نشان دادند.  

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه گاهی مسئولین در موقعیت مدیریتی خود توان پاسخگویی به همه مطالبات را ندارند چرا که مشکلات تمام‌شدنی نیست، افزود: اما یک مدیر خوب کسی است که بتواند با مشکلات کنار بیاید و آن‌ها را مدیریت کند.

وی با استناد به روایات، یک مدیر توانمند را مدیری دانست که از حداقل ترین امکانات، بیشترین استفاده‌ را می برد و تصریح کرد: مدیر خوب کسی است که در کنار مدیریت مجموعه خود بتواند در حل مشکلات به اولویت‌ها و رضایت مردم توجه کند.  

آیت‌الله فلاحتی در ادامه به حسن توجه ریاست جمهوری به مشکلات پسماند، محیط زیست و رودخانه ها در گیلان افزود: مشکلات آب، اساسی‌ترین مشکل گیلان است و می بایست برای رفع همه مشکلات همه باید کنار هم باشیم.

وی همچنین به مسائل جاده‌ای و مسکن در املش اشاره و آنرا نیازمند توجه بیشتر دانست و گفت: نیاز اساسی جوانان و بی‌خانمان‌ها امروز فقط مسکن است که سازمان بهزیستی، کمیته امداد و سپاه در این حوزه اقداماتِ خوبی برای جامعه هدف خود انجام داده اند که انتظار همکاری بانک‌ها در این حوزه بیشتر است.  

آیت الله فلاحتی در ادامه به ضرورت توجه به حجم موقوفات و مساجد در املش، پرداخت سریعتر مطالبات چایکاران، توجه به مشکلات پیرامون مسائل مربوط به برنج و علت عدم تعیین نرخ برنج توسط دولت پرداخت و اذعان کرد: برای مثال در مورد گندم و چای اگر تعیین نرخ صورت‌ گیرد، آسیبی متوجه نمی‌شود اما مقوله برنج با چای، گندم و ذرت متفاوت است و برای برنج، هر نرخی که از سوی دولت تعیین شود، واسطه‌گران بیشتر خواهند گرفت.

مسئولیت داشتن، نعمت بزرگی است

مسئولیت داشتن، نعمت بزرگی است

مسئولیت داشتن، نعمت بزرگی است

کد خبر 1730985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha