انتقاد آیت الله عبادی از سکوت سازمان‌های حقوق بشر علیه جنایات رژیم صهیونیستی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با انتقاد از سکوت سازمان‌ ملل و نهادهای حقوق بشری علیه جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: تا فرهنگ و پرورش ننگین غرب و کشورهای اروپا حاکم باشد جهان امنیت نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز (۸ آبان) در دیدار با معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: اگر با دیدگاه انسان‌شناسی و دین‌شناسی نگاه کنیم، پرورش صدر و ذیل همه کار جهان خلقت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آموزش مقدمه‌ای بیشتر نیست و ارزش در ذی المقدمه یعنی پرورش است، گفت: انسان موجودی است که همه نظام خلقت در وجودش نهاده شده است و فلسفه بعثت پیامبران پرورش انسان‌هاست.

وی با اشاره به اینکه در زمان کنونی هم انفجار اطلاعات و هم به فعلیت رسیدن انواع و اقسام اخلاق‌ها است، تصریح کرد: صهیونیست‌ها شیطان صفت و وحشی، ۷۵ سال است که فلسطین را غصب کردند و اکنون طلب‌کار هستند و جنایاتی که انجام می‌دهند هیچ درنده‌ای نمی‌تواند انجام دهد، بقیه هم مهر سکوت بر دهان زدند و از دور نگاه می‌کنند.

آیت الله عبادی به تأسف و اندوه شدید حضرت علی(ع) از تعدّی به یک زن یهودی اشاره کرد و یادآور شد: این روایت را شنیده‌اید که وقتی خلخال از پای دختر یهودی در آوردند، امیرالمؤمنین(ع) فرمودند که اگر مردی در اینجا آرزوی مرگ کند، حقّ دارد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه رژیم صهیونیستی قریب به چهار هزار کودک را پیش چشم دنیا شهید و خانه‌های مردم را بمباران کرده است، انتقاد کرد: اما سازمان‌ ملل مسخره و نهادهای حقوق بشر ساکت هستند و هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه جهان باید به تعلیم انبیاء برگردد و انسان پرورش دهد، گفت: این پیچ تاریخی باید صورت بگیرد و به آن هدف بزرگ که تمدن پیغمبران است، برسیم و پرورش یعنی این؛ والا انسان بی‌سواد صحرانشین شرف دارد به فارغ‌التحصیلانی که در سطح جهان پراکنده هستند و جهان را جهنم کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به صدور انقلاب اسلامی به سراسر جهان اشاره کرد و افزود: امروز مردم غرب حس کردند در حالی که دولت‌های درنده غربی اصرار بر راه شکست خورده دارنداما بحث نجات بشر مطرح است و تا فرهنگ و پرورش ننگین غرب و کشورهای اروپا حاکم باشد جهان امنیت نخواهد داشت.

آیت الله عبادی  با اشاره به اینکه جهان هستی یک پرورش‌گاه است و در نهایت محصول دست ما هم آن خواهد شد که چه می‌پروریم، بیان کرد: همگان در پرورش صحیح نقش دارند اما بیشتر از همه آموزش و پرورش جمهوری اسلامی می‌تواند بر مبنای پرورش صحیح مکتبی موثر باشد و اگر در این زمینه موفق باشند، هیچ خیر و ثوابی بالاتر از تاثیرگذاری در جهت انسان‌پروری نیست.

کد خبر 1731016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha