ویژه برنامه های یوم الله ۱۳ آبان در کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری اعلام شد

حجت‌الاسلام حجت پناه از برگزاری ویژه برنامه های یوم الله ۱۳ آبان در کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان چهارمحال و بختیاری خبرداد.

حجت‌الاسلام محمدابراهیم حجت پناه از برگزاری ویژه برنامه های یوم الله ۱۳ آبان در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبرداد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: این ویژه برنامه ها با حضور و تلاش‌ های بچه‌های مسجد در شهرها و روستا های استان برگزار می شود.
مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه ادامه داد: برگزاری نشست های روشنگری با موضوع "چرایی مبارزه با استکبار" در مساجد، برگزاری جلسات تبیینی با موضوع "چرا مرگ بر اسرائیل؟" ویژه نوجوانان در مساجد و برگزاری مسابقه ساخت مترسک های استکباری برای نوجوانان عضو کانون های مساجد از جمله این برنامه ها است.
وی، راه اندازی پویش "نقش پرچم" و ترسیم پرچم ایران و پرچم فلسطین روی صورت کودکان در مسیر راهپیمایی 13 آبان در شهرهای مختلف استان، تولید و اجرای میدانی سرود با موضوع ایثار و شهادت توسط کانو های فرهنگی هنری مساجد استان و تولید و اجرای نمایش با موضوع استکبار ستیزی در مساجد توسط کانو های فرهنگی هنری مساجد استان را از دیگر برنامه های یوم الله ۱۳ آبان در کانون های مساجد استان عنوان کرد.
حجت‌الاسلام حجت پناه افزود: معرفی کتاب با موضوع استکبار شتیزی در قالب طرح ملی "شنبه های کتاب" در مساجد و فضای مجازی، اکران نیم بهای انیمیشن "بچه زرنگ" ویژه کودکان و نوجوانان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد با همکاری سینما بهمن و برگزاری محافل ادبی با محوریت استکبار ستیزی و ایثار و شهادت در کانون های فرهنگی هنری مساجد از دیگر برنامه های کانون های مساجد در یوم الله ۱۳ آبان ماه جاری است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: حضور گسترده مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری و کتابخانه های مساجد در راهپیمایی روز 13 آبان از مهمترین برنامه ویژه برنامه ۱۳ آبان در کانون های مساجد استان است.
کد خبر 1731042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha