مقابله با جنگ نرم دشمن به مرکزیت مساجد باید انجام شود

سردار بابااحمدی جنگ باید با مرکزیت مسجد اتفاق بیفتد و مسجد مرکز همه هماهنگی ها و هدایت و راهبری ائمه جماعات و هم افزایی ارکان باشد و مساجد باید آرایش جنگی گرفته و قدرت نرم را افزایش بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حیدر بابا احمدی، دوشنبه(۸ آبان) در گردهمایی فعالان مساجد با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی، به طوفان الاقصی پس از تحمل ۷۰ سال ظلم اشاره و از آن به "دست یداللهی" خداوند تبارک و تعالی تعبیر کرد که چون عذاب الیم بر سر این رژیم کودک کش فرود آمد و خانه عنکبوتی اک را به هم ریخت.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور افزود: گنبد آهنین در یک عملیات بسیار پیچیده ناشی از ایمان قوی جوانان فلسطینی و گروه‌های حماس و قسام فرو ریخت و این هیمنه پوشالی از هم گسیخته شد و در یک حرکت، به امنیت و حیثیت و قدرت بازدارندگی او ضربه وارد شد.

وی ادامه داد: حماس مسیر خود را درست انتخاب کرد زیرا آن که در دامن غرب قرار گرفت سرنوشت او مختوم به نابودی است؛ سرانجام مصر و لیبی را ببینید! اما گروه های فلسطینی با دست خالی از سنگ به پهپاد و موشک رسیدند.

بابااحمدی با اشاره به عملیات‌های متعدد صهیونیست‌ها با همکاری ارتش آمریکا افزود: برای اینکه بخشی از این شکست مفتضحانه را جبران کنند زنان و کودکان مظلوم را هدف گرفتند که از ۸ هزار نفر شهید، سه هزار نفر کودک هستند.

وی با بیان اینکه هنوز همه رزمندگان مقاومت وارد میدان نشدند؛ اظهار کرد: آنان در برابر دو هزار رزمنده عاجز شدند و قطعاً در برابر انصارالله و حزب الله حشد الشعبی و فاطمیون دوام ندارند و خودشان می دانند فاصله محوشدن‌شان با شلیک یک موشک ۴۰۰ ثانیه‌ای هایپرسونیک است.

بابااحمدی در بخش دیگری از سخنانش راهبرد قرآنی مبنی بر قوی شدن را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به اینکه امروز در عرصه های مختلف به برکت مجاهدت ایثارگران و خون شهدا در اوج عزت و اقتدار هستیم؛
گفت: دشمن تنها راه پیشِ روی خود در مواجهه با ایران را از طریق نفوذ می‌بیند تا این کانون تشعشع نور الهی را درگیر کند و فتنه استکباری صهیونیستی سال گذشته هم بر اساس همین راهبرد سرویس جاسوسی انگلیس بود.

وی تاکید کرد: حاج قاسم به وعده های صادقی که داد عمل کرد اکنون فرماندهان جنگ نرم شما هستید و این جنگ باید با مرکزیت مسجد اتفاق بیفتد و مسجد مرکز همه هماهنگی ها و هدایت و راهبری ائمه جماعات و هم افزایی ارکان باشد و مساجد باید آرایش جنگی گرفته و قدرت نرم را افزایش بدهیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه دشمن جنگ اقتصادی را زیربنای جنگ اجتماعی قرار داده است؛ بر جهاد خدمت در مساجد تاکید و بیان کرد: نظام مسائل محلات را باید احصا و ظرفیت ها را پای کار آورد.

کد خبر 1731050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha