حمله صهیونیست‌ها  به مواضع نیروهای مسلح سوریه

جنگنده های صهیونیستی صبح امروز دو مواضع نیروهای مسلح در ریف درعا را هدف قرار دادند و این حمله تنها خسارت مادی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، یک منبع نظامی سوری تاکید کرد: دشمن رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز دوشنبه (هشتم آبان ماه) دو مواضع نیروهای مسلح در حومه درعا  راهدف قرار داد  که این حمله خسارات مادی به بار آورد.

وزارت دفاع سوریه روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: دو موضع ارتش سوریه از سمت جولان اشغالی سوریه مورد تهاجم هوایی اسرائیل قرار گرفته است.

پدافند سوریه در این بیانیه اعلام کرد: حدود ساعت 01:35 بامداد امروز، دشمن اسرائیلی از سمت جولان اشغالی سوریه، دو مواضع نیروهای مسلح ما را در حومه درعا هدف حمله هوایی قرار داد که منجر به خسارت‌های مادی شد.

در این بیانیه آمده است: خسارات ناشی از تجاوز رژیم صهیونیستی که دو سایت ارتش را هدف قرار داد، تنها به خسارات مادی محدود شده است.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در این ماه، چهار بار فرودگاه بین‌المللی حلب در سوریه را بمباران کرده که باعث از کار افتادن موقت آن شده است و  آخرین مورد آن هفته گذشته در حمله‌ای بود که ضلع شرقی باند فرودگاه بین‌المللی حلب را با دو موشک هدف قرار داد.

چهارشنبه گذشته وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که در حمله رژیم صهیونیستی از جولان اشغالی به مواضع ارتش سوریه در حومه درعا، پس از ادعای «ارتش» اشغالگر اسرائیل مبنی بر حمله جنگنده هایش، 8 نظامی شهید و 7 نفر زخمی شدند.

کد خبر 1731075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha