طرح درس آیاتی از سوره مبارکه مائده در پویش ساده خوانی قرآن کریم جشنواره صد

جشنواره سراسری صد با محوریت قرآن خوانی ساده و آسان و با هدف گسترش فرهنگ ساده خوانی در جهت افزایش هرچه بیشتر انس با قرآن کریم، در فصل جدید خود با تمرکز بر جزء ششم قرآن کریم شنبه تا پنج شنبه هرهفته ساعت ۱۶:۰۵ تقدیم شنوندگان می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل ز  پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، جشنواره سراسری صد با محوریت قرآن خوانی ساده و آسان و با هدف گسترش فرهنگ ساده خوانی در جهت افزایش هرچه بیشتر انس با قرآن کریم، در فصل جدید خود با تمرکز بر جزء ششم قرآن کریم شنبه تا پنج شنبه هرهفته ساعت ۱۶:۰۵ تقدیم شنوندگان می شود.

 طرح درس این جشنواره قرآنی در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲، به ساده خوانی صفحه ۱۱۲ مصحف شریف در جزء ششم که شامل آیات ۲۴ تا ۳۱سوره مائده است، اختصاص دارد. برنامه جشنواره صد به تهیه کنندگی فاطمه گنجی و سمیرا قنبری و با اجرای کارشناسی، مهدی صفری و نصرت الله عارف حسینی تقدیم شنوندگان رادیو قرآن می شود. همچنین ناصر مصداقی و عبدالله حمزه ای با عنوان هماهنگی، طاهره شاهچراغ با عنوان گزارشگر، خانم نسرین اسنجانی به عنوان روایتگر، فائزه کرمی به عنوان گرافیست در این برنامه مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 1731114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha