اعلام برنامه های دهه استکبارستیزی در دانشگاه های جهرم

جهانگیر برنامه های دهه استکبارستیزی بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان جهرم را تشریح کرد.

محسن جهانگیر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های بسیج دانشجویی دانشگاه های جهرم در دهه استکبارستیزی گفت: دانشگاه های جهرم با برگزاری ویژه برنامه های متنوع فرهنگی، بصیرتی و... به استقبال دهه اسکتبارستیزی رفتند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جهرم افزود: این برنامه ها با تجدید میثاق با شهدا و سرکشی از خانواده شهید عبدالصالح زارعیان روز گذشته هفتم آبان ماه توسط بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی جهرم آغاز شد.

وی اکران فیلم سینمایی «غریب» را دیگر برنامه نخستین روز از دهه استکبارستیزی دانست و افزود: این برنامه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه جهرم برگزار شد.

جهانگیر پویش «من و رفیق شهیدم» و بزرگداشت شهید فهمیده، اجرای هیئت دانشجویی و کرسی آزاداندیشی را از برنامه های روز دوم دهه استکبارستیزی برشمرد و گفت: فلسطین و آنچه بر فلسطین از دیرباز تا کنون گذشته عنوان کرسی آزاداندیشی است که با سخنرانی حیدرعلی میمنه استاد دانشگاه در دانگشاه آزاد اسلامی جهرم برگزار می شود.

آغاز پویش «دست به قلم» (دانشجو و شبهه نویسی) با موضوع آزاد به همراه اهدا هدایا به تمامی شرکت کنندگان، برنامه دیگری است که جهانگیر به آن اشاره کرد و گفت: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام عطایی برگزار می شود.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه تخصصی ۷۰ سال دشمنی، مسابقه تخصصی دانشجوی عدالت محور به بهانه سالگرد پیام رهبری انقلاب خطاب به جنبش دانشجویی پیرامون عدالت خواهی و برگزاری مسابقه دانشجویی طوفان خیز با محوریت سخنرانی امام موسی صدر با موضوع کمک به مقاومت فلسطینی فریضه دینی و انسانی را دیگر برنامه های این دهه عنوان کرد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: همچنین نشست تبیینی و هیئت دانشجویی، اکران فیلم «وداع با اسلحه» و پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور اساتید دانشگاه و کارشناسان سیاسی برنامه های بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان جهرم در دهه استکبارستیزی است.

کد خبر 1731133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha