دعوت نماینده ولی فقیه درمازندران از مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی ۱۳آبان

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن دعوت از مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: حضور در راهپیمایی سیزده آبان نشان از اراده قوی ملت برای بی تفاوت نبودن در مواجه با جنایات استکبار جهانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه در مازندران در جلسه اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دانش‌آموز، اظهار کرد: خداوند متعال در آیات قرآن تاکید دارد که خداوند در گذشته و آینده سرنوشتی را برای قوم عاد در طول تاریخ درنظر گرفته است.

وی افزود: یکی از عادهای جنایتکار رژیم اشغالگر اسرائیل است که در گذشته در کشور ما نیروهایی داشت و با آموزش ساواک نسبت به شکنجه جوانان و مبارزان ما اقدام می‌کردند و همه چیز ما زیر سلطه آنان بود که خوشبختانه خداوند آن نظام طاغوتی را ریشه کن کرد.

 نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه نابودی اسرائیل غاصب نه دیر است و نه دور، گفت: روزی که خداوند مصلحت بداند صهیونیست ها هم همانند فرعونیان به هلاکت می‌رساند.

وی با بیان اینکه مظلومان نباید از مقاومت دست بردارند، ادامه داد: در میدان بودن و حامی میدان بودن باید مورد توجه مستضعفان باشد.

حجت الاسلام محمدی لائینی در خاتمه سخنانش به جایگاه جایگاه نقش قیام سیزده آبان در بروز انقلاب اسلامی اشاره کرد  و گفت: اینکه ۱۳ آبان خیابان‌ها پر از جمعیت شود و بر علیه استکبار و صهیونیست‌ها شعار داده و آنان را محکوم کنیم به شکلی وسط میدان بودن است یعنی نشان می‌دهیم که بی‌تفاوت نیستیم و شایسته حمایت خداوند هستیم.

کد خبر 1731140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha