مشارکت مردم کهگیلویه و بویراحمد در عرصه‌های مختلف نشان دهنده حرکت آنها در خط انقلاب، اسلام و شایستگی برای خدمات بیشتر است

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد مشارکت مردم این استان در انتخابات و عرصه‌های مختلف سیاسی را مطلوب دانست و گفت: این حضور و مشارکت نشان دهنده این است که مردم این استان در خط انقلاب، اسلام و شایسته خدمات بیشتر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» عصر امروز(۸ آبان ماه) در دیدار نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از انقلاب مورد ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی قرار داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به محرومیت ویژه این استان قبل از انقلاب اسلامی، گفت: هر چند کشورمان دارای منابع سرشاری بود ولی مدیریت کشور به نحو شایسته‌ای صورت نمی‌گرفت و مردم به ویژه در این استان در سختی زندگی می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون به برکت انقلاب اسلامی تحول عظیمی در حوزه‌های مختلف کشور به ویژه در این استان اتفاق افتاد و مردم در دورترین نقاط استان از خدمات بهره‌مند و شاکر انقلاب و نظام هستند.

آیت الله حسینی یادآور شد: از زمانی که حضرت امام خمینی (ره) قیام خود را آغاز کرد، مردم این استان نیز به این ندا پاسخ مثبت داده و در دوران دفاع مقدس نیز بیشترین شهید را به نسبت جمعیت داشتند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد مشارکت مردم این استان در انتخابات و عرصه‌های مختلف سیاسی را مطلوب دانست و افزود: این حضور و مشارکت نشان دهنده این است که مردم این استان در خط انقلاب، اسلام و شایسته خدمات بیشتر هستند.

وی به شایستگی‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی علی رغم فشارها و تهدیدها، ظرفیت بسیار بالایی برای خدمت به مردم دارد و می‌طلبد استان ما که محرومیت تاریخی قبل از انقلاب داشته، از خدمات بیشتری بهره‌مند شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات ارزشمند جمعیت هلال احمر در سیل، زلزله و سایر حوادث، بیان کرد: هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش‌های خوبی به ویژه در زلزله ویرانگر سی سخت از خود نشان داد و خوش درخشید.

وی جمعیت هلال احمر را خدمتگزار مردم دانست و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان همچنین در سیل در مناطق مختلف استان ‌همکاری‌های لازم را با مردم انجام داد.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه از جمعیت ۷۵۰ هزار نفری استان کهگیلویه و بویراحمد حدود ۲۰۰ هزار نفر از سادات هستند، یادآور شد: بیش از ۲۰ درصد نفت کشور مربوط به شهرستان گچساران است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ۱۰ درصد از روان آب‌ها را در این استان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه صنعت اشتغال زا در این استان وجود ندارد، مردم استان توقع دارند از منابع استان نیز عاید مردم شود.

وی در پایان خواستار حمایت‌های لازم از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از هلال احمر این استان شد.

کد خبر 1731168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha