هفته بسیج، یادآور حماسه ماندگار دانش آموزان بسیجی است

فرمانده سپاه شیروان گفت: هفته بسیج دانش آموزی یادآور حماسه ماندگار دانش آموزان بسیجی شهید همچون محمد حسین فهمیده ها، بهنام محمدی ها و تعداد کثیری از شهدای سربلند انقلاب اسلامی است.

علی دارابی، فرمانده سپاه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: یاد و خاطره این شهدا و دلاورمردان بسیجی فراموش نشدنی است و در طول تاریخ در اذهان زنده خواهد ماند.

 وی خاطرنشان کرد: دانش آموز بسیجی باید سردار شهید سلیمانی را با چشم یک مکتب و یک مدرسه درس آموز نگاه کند، ایشان را سرلوحه اعمال و رفتار خود قرار دهد و در همه حال آماده  و جان بر کف با دشمنان اسلام و شیاطین جهاد کند و خود را آماده سازد تا قله‌های تهذیب، تحصیل و ورزش را با بصیرت و روشنگری از آن خود کند.

دارابی عنوان کرد: دانش آموزان بسیجی ضمن بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی و ابراز نفرت از نظام رو به افول آمریکا و البته رژیم کودک کش اسرائیل غاصب با حضور حماسی خود همراه با آحاد ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت خواهند کرد و بار دیگر اتحاد و همدلی در برابر مستکبران را به جهانیان نشان خواهند داد.

 فرمانده سپاه شیروان بیان کرد: تمام مسئولان و دانش آموزان بسیجی شهرستان شیروان ضمن تمجید عملیات بزرگ طوفان الاقصی، حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می نمایند و در از دست دادن عزیزان، دانش آموزان و کودکان فلسطینی با این مردم همدردی می کنند.

کد خبر 1731173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha