تامین هزینه ۱۹ میلیون تومانی درمان شهروند گراشی توسط یک هیئت مذهبی

به همت یک هیات مذهبی در گراش هزینه ۱۹ میلیونی درمان یک شهروند این شهرستان تامین شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، هیات های مذهبی اگرچه همانگونه که از نامش پیداست جنبه مذهبی بودن دارد و در برگزاری مراسم های شهادت و موالید ائمه(ع) بیشتر به چشم می آیند اما فارغ از وظیفه ذاتی خود، فعالیت های گسترده ای دارند که اگر به گذشته برگردید به وضوح می توان این فعالیت ها را در اوج شیوع بیماری کرونا مشاهده کرد.

البته کارهای خیر و عام المنفعه را نمی توان جدای از کار مذهبی دانست چرا که در سیره ائمه(ع) گره گشایی از مشکلات مومنان همواره مورد تاکید بوده و در احادیث و روایات نیز مکرراً به این مهم تاکید شده است.

نمونه این کارهای خیرخواهانه را می توان در هیئت محبان اهل بیت(ع) شهرستان گراش مشاهده کرد و در طول سال نیز اقدامات عام المنفعه متعددی به منظور گره گشایی از مشکلات افراد نیازمند در این هیئت صورت می گیرد.

در روزهای گذشته نیز به همت گروه جهادی هیئت محبان اهل بیت(ع) هزینه درمان یک بیمار آبرومند تامین شده است.

بچه هیئتی های محبان اهل بیت(ع) گراش، در این اقدام خودجوش و با مشارکت نیک اندیشان این شهر، هزینه ۱۹ میلیون تومانی درمان این شهروند را تامین کردند.

فرهنگ کمک به هم‌نوع، به هر شیوه و طریق ممکن امری نیک و خداپسندانه است که ترویج آن در سطح جامعه، به گسترش امور خیر و نیک اندیشانه کمک می کند.

کد خبر 1731200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha