برنامه‌های ۱۳ آبان در کرمان اعلام شد/شعار امسال "نظم جهانی با نسل آرمانی" است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به شعار ۱۳ آبان امسال، اهمیت شکوه مضاعف مراسم این روز با توجه به طوفان الاقصی را یادآور شد و برنامه‌های پیش‌بینی شده را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسین انجم‌شعاع، سه‌شنبه(۹ آبان) در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ضمن بازخوانی وقایع این روز در سال‌های ۴۲، ۵۷ و ۵۸ افزود: استکبار نتوانست انقلاب ایران را از مسیر خود بازدارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به فرهنگ عاشورایی ملت ایران در عدم پذیرش ظلم و ستم با تاسی به هیهات من الذله؛ علت تحمل تحریم‌های غرب و استکبار توسط جمهوری اسلامی را همین فرهنگ دانست و گفت: با این وجود اما پیشرفت‌های خود را داشتیم و دشمن هم به آن اقرار می‌کند.

وی با اشاره اینکه حقوق بشر آمریکایی و خوی استکباری آمریکا طی سه هفته اخیر در حمایت تمام قد از کشتار بی‌رحمانه رژیم کودک‌کش در غزه کاملاً مشهود است؛ اظهار کرد: اما هیمنه آنان در عملیات الاقصی از بین رفت و حتی در جنگ رسانه‌ای هم شکست خوردند و علیرغم اینکه نمی‌خواستند مردم دنیا متوجه جنایات آنان در فلسطین شوند اما رسانه‌ها به گونه‌ای پای کار آمدند که مظلومیت فلسطین به گوش جهانیان رسید و همه مردم جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان در اروپا هم از فلسطین حمایت و از اسرائیل اعلام انزجار کردند.

انجم‌شعاع با افزودن این مطلب که در عملیات الاقصی توخالی بودن ارتش اسرائیل مشخص شد و آنان برای جبران این شکست زنان و کودکان را به شهادت می رسانند؛ اظهار کرد: این مقاومت جانانه و عملیات الاقصی درایت و تدبیر سیدالشهدای مقاومت بود؛ او بود که سالها فکر و تدبیر کرد تا جبهه مقاومت را به اینجا برساند.

وی با این توضیحات، اهمیت مضاعف شکوه مراسم ۱۳ آبان امسال را یادآوری کرد و از برنامه‌ریزی برای برگزاری آن در تمام شهرها و روستاها با شعار "نظم نو جهانی، با نسل آرمانی" خبر داد و افزود: این مراسم در کرمان ساعت ۹ صبح روز شنبه از چهارراه غزه تا میدان شورا برگزار و در تجمع پایانی سردار شکارچی، معاون فرهنگی تبلیغی ستاد کل نیروهای مسلح سخنرانی خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان
به نصب ۶ آلمان با موضوع روز دانش آموز در مسیر راهپیمایی، اجرای سرود هزار نفره در اجتماع پایانی ۱۳ آبان، ۲۵ غرفه فرهنگی، هنری، تبلیغی و رزمی در طول مسیر راهپیمایی توسط دستگاه‌های مختلف و گروه‌های مردمی و تبلیغات میدانی و فضاسازی راهپیمایی اشاره کرد.
 

وی از تدارک برنامه‌های فرهنگی تبلیغی برای گرامیداشت ۱۳ آبان خبر داد و دومین نمایشگاه "سفر به دنیای ناشناخته‌ها" با هدف آشنایی بیشتر نسل جوان از آمریکا و استکبار، برپایی هزار نمایشگاه با عنوان "نظم جدید جهانی" ویژه برنامه "لاله‌های روشن" با رویکرد یادواره شهدای دانش آموز با نام شهید محله و یا مدرسه در مدارس استان را از جمله این برنامه‌ها نام برد.

انجم‌شعاع اردوهای راهیان پیشرفت شامل بازدید دانش‌آموزان از دستاوردهای نظام، پویش فریاد عروسک‌ها جمع آوری عروسک‌ها و اهدای نمادین به کودکان غزه، اهدای هزار بسته نوشت‌افزار به دانش آموزان جامعه‌ی هدف، کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و در جهاد دانشگاهی و برگزاری نمایش "ملکه‌ی قارقارو" با محوریت ظلم ستیزی از ۲۵ مهر تا ۵ آذر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده فهرست کرد.

کد خبر 1731204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha