ویژه برنامه های آبانماه فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در حوزه های فرهنگ، هنری، رسانه ای و قرآنی اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ویژه برنامه های آبانماه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را در حوزه های فرهنگ، هنری، رسانه ای و قرآنی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، علی سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به ویژه برنامه های آبانماه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حوزه های فرهنگ، هنری، رسانه ای و قرآنی اشاره کرد و بیان داشت: سی و سومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان در دو بخش صحنه ای و خیابانی  به ترتیب در شهرهای ایرانشهر و سراوان برگزار می شود.

وی افزود: ۴۰ اثر به مرحله بازبینی جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان رسیده است که از این آمار۸ اثر در بخش صحنه و ۸ اثر در بخش خیابانی به مرحله منطقه ای جشنواره راه پیدا می کنند.    

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان نفرات برگزیده جشنواره تئاتر مریوان مورد تقدیر قرار می گیرند.

سرگزی در ادامه به برگزاری جشنواره موسیقی ایران مهر اشاره کردو اظهار داشت: این جشنواره ۱۱ و۱۲ آبان ماه در چابهار و ۲۴ و ۲۵ آبان در زاهدان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح قرآنی بشری در چابهار و دلگان در آبانماه، افزود: شهرستان سراوان با ۵۵۰ نفر، رکوردار شرکت کنندگان را در اجرای طرح قرآنی بشری  به خود اختصاص داده است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان  به سفر دکتر امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به زاهدان و زابل اشاره کرد و یادآور شد: شرکت و سخنرانی در جلسات شورای فرهنگ عمومی در زابل و زاهدان، شرکت در مراسم معرفی برگزیدگان جشنواره عفاف و حجاب از جمله برنامه های سفر کاری امامی است. 

سرگزی با بیان اینکه هفته کتاب و کتابخوانی در آبان ماه گرامی داشته می شود، گفت: نقد کتاب، پاتوق کتاب، کارگاه نقد شعر و داستان از جمله ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در استان است.

کد خبر 1731233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha