اجرای طرح سه شنبه ها ی تکریم به همت کانون امام علی(ع) نکا

افشارزاده از اجرای طرح سه شنبه ها ی تکریم به همت کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این طرح با هدف بزرگداشت افراد اثرگذار و در راستای تحکیم بنیان خانواده اجرایی شد.

مجتبی افشارزاده- مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با هدف تجلیل از خانواده های شهدا، جوانان انقلابی و فعالان مسجدی  مساله مهم در کانون مساجد است که با قوت دنبال می شود.

وی افزود: در این هفته و در سه شنبه های تکریم از رضا احمدی زاده، عضو کانون و نخبه کمربند مولد برق که تبدیل انرژی حرکتی به انرژی الکتریکی در المپیاد کشور را اجرایی و رتبه برتر را کسب کرد، تجلیل شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجدامام جعفرصادق(ع) کوی مهرگان نکا یادآور شد: سه شنبه های تکریم رویداد محله محور و خانواده بنیان است که با استفاده از ظرفیت های خودجوش و ملاحضه اقتضائات محلی با محوریت مسجد و ذیل نظر امام جماعت محترم مسجد اجرا می شود.

اجرای طرح سه شنبه ها ی تکریم به همت کانون امام علی(ع) نکا

افشارزاده افزود: تلاش داریم تا با استفاده از الگوسازی برای جونان محلات، جوانان و افراد نخبه در حوزه های مختلف را شناسایی و ضمن تجلیل از آنان، این افراد را به نسل جدید معرفی کنیم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا یادآور شد:کادرسازی در عرصه های فرهنگی و دینی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله از دغدغه‌های جدی ماست و در این راستا با کمک امام‌جماعت و همه دست اندرکاران در این بخش تلاش داریم.

کد خبر 1731264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha