نمازگزاران اوگاندا جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند

نمازگزاران اوگاندا در خطبه‌های نماز جمعه، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اوگاندا و با هدف محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و نیز حمایت از مردم مظلوم غزه، خطبه‌های نماز جمعه 14 مسجد اوگاندا به این موضوع اختصاص یافت.

این مراسم در مسجد کیبولی به امامت شیخ اسحاق موتنگو، مسجد ملی اوگاندا به امامت شیخ آل عمران، مسجد بلو به امامت شیخ حمیدو، مسجد امام حسین(ع) به امامت شیخ ایوب مالوو، مسجد لوباگا به امامت شیخ آل صالح، مسجد امام صادق(ع) به امامت شیخ شعیب کییوا و مسجد واندگیا به امامت شیخ اسماعیل کینتو برگزار شد.

همچنین، مسجد بوکوتو به امامت شیخ عبدالحکیم جامادا، مسجد اباالفضل العباس(ع) به امامت شیخ رمضان کیمرا، مسجد هدایت به امامت شیخ سکابمبه، مسجد مرکزی امبارارا به امامت شیخ رجب ناصر، مسجد کیاکیبوتا به امامت شیخ ادریس کاموگا، مسجد تورورو به امامت شیخ هاشم موگیشا و مسجد مدینه به امامت شیخ عثمان اوپیو میزبان نمازگزارانی بودند که حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کردند.

نمازگزاران اوگاندا جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردندنمازگزاران اوگاندا جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند

نمازگزاران اوگاندا جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند

کد خبر 1731269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha