آثار هنرمندان بسیجی و دانش آموز شهباز به نمایش در آمد

اکبری از برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی به مناسبت ۱۳ آبان در شهر شهباز خبر داد.

حسین اکبری، مسئول کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه و رئیس شورای شهر شهباز با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آن در بین نسل جوان و نوجوان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ۱۳ آبان و هفته بسیج دانش آموزی فرصت مناسبی برای این مهم است که همگان به ویژه دستگاه های فرهنگی در این راستا وظیفه دارند.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از به مناسبت هفته بسیج‌ دانش آموزی و ۱۳ آبان دایر شده است، افزود: در این نمایشگاه تعداد ۱۰۰ اثر از هنرمندان بسیجی و دانش آموزی در حوزه عفاف و حجاب، شهید و شهادت، مقاومت و ایثار، نماز و عبادتو ... به نمایش در آمده است.

آثار هنرمندان بسیجی و دانش آموز شهباز به نمایش در آمد

این مقام مسئول با اشاره به بازدید مسولین بخش قره کهریز از نمایشگاه هنرهای تجسمی دانش آموزان شهرشهباز، اظهار کرد: حضور مسئولان در کنار دانش آموزان بسیجی قوت قلبی برای این هنرمندان است و امید است که شاهد حمایت مسئولان از این دانش آموزان باشیم.


اکبری اضافه کرد: نمایشگاه هنرهای تجسمی دانش آموزان دبیرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) شهرشهباز که به مناسبت سالروز شهادت محمد حسین فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی دایر گردید و تا پایان هفته بسیج دانش آموزان آماده بازدید علاقمندان است.

 مسئول کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه اضافه کرد: این نمایشگاه با همت و همکاری کانون بسیج هنرمندان و دبیرستان فاطمه الزهرا (س) دایر شده است.

کد خبر 1731326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha