برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در جهرم تشریح شد

مسئول بسیج دانش آموزی جهرم با اعلام جزییات هفته بسیج دانش آموزی از برگزاری ۴۵ ویژه برنامه با حضور دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در این شهرستان خبر داد.

محمدجواد مصلی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، گفت: برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان جهرم با حضور دانش آموزان بسیجی در تمام مقاطع تحصیلی برگزار می شود.

مسئول بسیج دانش آموزی پسران شهرستان جهرم «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» را شعار امسال هفته بسیج دانش آموزی برشمرد و افزود: این رویداد در قالب ۴۵ برنامه در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی و... در شهرستان جهرم به اجرا در می آید.

وی تجلیل از شهدای شهرستان را از جمله عناوین هفته بسیج دانش آموزی عنوان کرد و اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدای دانش آموز، برنامه آبروی محله با محوریت شهدای دانش آموز، برگزاری یادواره شهدا در مدارس، ساخت مستند شهدای دانش آموز، گلباران قبور مطهر شهدا از جمله این برنامه هاست.

مصلی نژاد به برنامه های هنری ویژه هفته بسیج دانش آموزی نیز اشاره کرد که شامل اجرای سرود، مسابقه نقاشی شهدای غزه و برگزاری دوره نقاشی و رنگ آمیزی می شود.

وی در ادامه تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی گفت: در بعد اجتماعی نیز در این هفته برنامه هایی شامل اردوی راهیان پیشرفت، فضا سازی و نصب بنر در سطح شهر، طرح استکبار ستیزی در مدارس پسرانه، کرسی آزاد اندیشی در مدارس جهرم، برنامه خبرنگار شو، تهیه و توزیع بسته لوازم التحریر، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و... برگزار می شود.

برگزاری دوره مهدویت در مدارس، برگزاری صبحگاه مشترک دانش آموزی، حضور در نماز جمعه و مشارکت در اذان و اقامه و بیانیه توسط دانش آموزان، اجرای مسابقات ورزشی، اجرای جنگ بزرگ شادی، تأسیس موسسه مهدویت و امام شناسی، برگزاری مسابقات مختلف مجازی و... نیز دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی است که مصلی نژاد به آن اشاره کرد.

کد خبر 1731393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha