مدیری که کار نمی کند کمتر از مدیر فعال پاسخگو است

در نشست فعالان اقتصادی استان کرمان با رئیس قوه قضائیه تاکید شد: باید کاری کرد مدیر خوب پیش برود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ همزمان با سفر روز چهارشنبه(۱۰ آبان) رئیس قوه قضائیه در صدر هیئتی عالی‌رتبه به استان؛ نشست وی با فعالان اقتصادی استان برگزار شد.

در این نشست ایمان عتیقی، مدیرعامل و مدیر مجتمع صنعتی و معدنی گل‌گهر گفت: ۲۴ هزار شاغل در این مجموعه وجود دارد و این حاصل دسترنج نظام است و چنین افتخاری به صنعت و کسب و کار داده است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه مذکور بزرگترین تولیدکننده گندله و کنسانتره است و ۳۵ درصد محصولات تولیدی فولاد و ذخایر کشور را تامین می‌کند؛ افزود: برنامه ما برای سال ۱۴۱۰ بر تامین سنگ پایدار، دانش‌بنیان و روش های تولید بهینه است.

عتیقی ادامه داد: گل گهر جزو شرکت های پیشران و به مثابه لوکوموتیوی است که دیگر شرکت ها را همراه می کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: امروز شرایط به گونه‌ای است مدیران به شدت فعال و کارآمد بیشتر باید پاسخگو باشند اما مدیری که کار نمی کند کمتر از مدیر فعال پاسخگو است و این انگیزه مدیران را از بین می برد.

عتیقی با بیان اینکه مدیری که فساد دارد نباید شب راحت بخوابد؛ افزود: مدیر سالم نباید نگران مسائل بازخواستی داشته تا به فضای کسب و کار کمک کند.

وی تاکید کرد: مدیر سالم جسور به شدت اذیت است در حالیکه امروز بستر توسعه در استان فراهم است و فقط باید کاری کنیم مدیران خوب جلو بروند و جسارت را به مدیران برگردانید.

در ادامه مدیرعامل گروه صنعتی بارز هم گزارش داد:
۵۰ درصد ظرفیت تولید کشور با ۱۳۰ هزار تن تولید مربوط به استان کرمان است و ۴ هزار نفر به صورت مستقیم در این مجموعه کار می‌کنند و دو هزار نفر هم در آینده به مجموعه اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: ۷۰ درصد مواد اولیه ما تولید داخل است.

مدیرعامل گروه جهاد نصر کرمان هم با اشاره به اینکه این مجموعه ۴۲۰۰ نفر سهامدار دارد و ۵۴۰ پروژه بزرگ انجام داده است؛ ۴۵۰۰ کیلومتر خط گاز،  ۸۵۰۰ کیلومتر راه و بزرگراه و هزار کیلومتر در دست اقدام و ۷ هزار پل و... از جمله آن است.

وی ادامه داد: دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تن معدن‌کاری انجام دادیم که روزانه ۶۰۰ هزار تن و باعث افتخار است.

این مسئول از آغاز تولید گیاهان دارویی در قنات ملک خبر داد.

در این نشست مهمترین مشکلات و دغدغه‌های فعالان اقتصادی استان کرمان تقدیم رئیس قوه قضائیه شد.

کد خبر 1731411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha