تکریم معلمان پیشکسوت پاسداشت حریم علم و معرفت است

موسوی‌نژاد با تأکید بر اینکه تکریم معلمان پیشکسوت پاسداشت حریم علم و معرفت است، گفت: معلمان انسان‌هایی وارسته تمدن‌سازان و معماران اصیل فرهنگ جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید علیرضا موسوی‌نژاد امروز (۱۰ آبان) در همایش وارثان علم و مروجان تربیت که در مدرسه شوکتیه بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: لازمه توسعه شاخص‌های تعلیم و تربیت استفاده از گنجینه تجارب ارزشمند پیشکسوتان فرهنگی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه پیشکسوتان فرهنگی آیینه تمام‌نمای آموزش و پرورش استان هستند، ادامه داد: عرصه تعلیم و تربیت در خراسان جنوبی از دیرباز تا به امروز، مفتخر به وجود معلمان وارسته‌ای بوده که در میدان علم و معرفت پیوسته با دیو جهل و نادانی مبارزه کردند و برای پاسداری از حریم فکر، اندیشه و سلامت جسم و روان متعلمان این دیار جهاد می‌کنند.

موسوی‌نژاد با اشاره به اینکه امروز توفیق میزبانی از ۲۷۰ معلم پیشکسوت متولد سال‌های ۱۳۲۵ به قبل را داریم، افزود: معلمان پیشکسوت عصاره یک قرن مبارزه، جهاد و تلاش در عرصه علم و دانش خطه قهستان زمین هستند.

وی با بیان اینکه تمدن معنوی به هیچ عنوان آسیب‌پذیر نیست و مدام تکرار می‌شود، بیان کرد: معلمان متعهد انقلاب اسلامی انسان‌هایی وارسته تمدن‌سازان و معماران اصیل فرهنگ جامعه هستند.

کد خبر 1731481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha