اینجا شهر خوی است؛ روایت نسل طوفان

اجتماع بزرگ دانش آموزان خویی با عنوان نسل طوفانی ها در مصلی بزرگ شهرستان خوی با شور و حال وصف نشدنی دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی،  این ندای نسل طوفانی ها است؛ اجتماع بزرگ دانش آموزان خویی با عنوان نسل طوفانی ها در مصلی بزرگ  شهرستان خوی با شور و حال وصف نشدنی دانش آموزان با برافراشته شدن  پرچم مقدس کشور و پرچم فلسطین به عنوان نماد مظلومیت برگزار شد.

نوجوانان خویی، همدل و همصدا، جنایات صورت گرفته در حق مردم فلسطین و غزه را محکوم و با اهتزاز پرچم فلسطین و ایران عزیزمان بر حمایت همیشگی از آزادی قدس شریف و محکومیت جنایات اخیر در غزه تاکید کردند.

اینجا شهر خوی است؛ روایت نسل طوفان

نوجوانان این خطه از کشور با حضور پرشور خود در این همایش ضد صهیونیستی، همدلی خود با شهدای هم‌سن و سال خود در غزه به جهانیان اعلام می‌دارند.

دانش آموزان حاضر در این تجمع با سر دادن شعارهایی علیه رژیم غاصب اسرائیل، جنایات این رژیم را محکوم و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع دانش آموزی پرچم های ایران و فلسطین و پلاکارد هایی با مضمون «مرگ بر اسرائیل» در دست داشتند.

اینجا شهر خوی است؛ روایت نسل طوفان

اینجا شهر خوی است؛ روایت نسل طوفان

گفتنی است؛ هشت آبان سالروز شهادت شهیدمحمد حسین فهمیده به نام روز بسیج دانش آموزی و هفت تا ۱۳ آبان به نام هفته بسیج دانش آموزی نام گذاری شده که گفتمان غالب در این هفته استکبار ستیزی است.

رویکرد اصلی برنامه های این هفته با محوریت جهاد تبیین و روشنگری پیرامون جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی از اول انقلاب و به ویژه جنایات اخیر در غزه و فلسطین است.

از برنامه‌های مهم در این هفته زنگ استکبارستیزی در مدارس و حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان است.

اینجا شهر خوی است؛ روایت نسل طوفاناینجا شهر خوی است؛ روایت نسل طوفان

کد خبر 1731495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha