ارتباطات مردمی از دستاوردهای سفر دولت سیزدهم به کردستان

برپایی میز خدمت در ادارات مختلف با حضور نمایندگان وزاری برخی وزارت‌خانه‌ها به منظور برقراری ارتباطات مردمی و پاسخگویی به مردم از دستاوردهای سفر دولت سیزدهم به کردستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، از همان ابتدای شکل‌گیری دولت سیزدهم در استان کردستان خدمت به مردم مورد توجه دولتمردان قرار گرفت.

توجه به نیازهای مردم و استفاده از ظرفیت انها در پیشبرد اهداف گام ارزشمندی برای رشد و توسعه کشور است.

استان کردستان در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ آبان ماه میزبان سفر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور است که برای افتتاح چندین پروژه کلان از جمله راه آهن همدان سنندج، فرودگاه سقز، آبرسانی به شهر سقز از شهر چراغ ویس، ایستگاه پمپاژ و سامانه انتقال آب بویین بانه، احداث پست برق ۶۳.۲۰ کیلو ولت جی آی اس شهر سنندج، تصفیه خانه آب شرب شهر دیواندره و ۷۲ روستای مجتمع اوباتو و چندین طرح دیگر به کردستان سفر می‌کند.

توجه به توسعه کردستان، افزایش اشتغال، توسعه گردشگری، سهولت در تردد مردم، توجه به آب و کشاورزی استان از برکات اقتتاح طرح‌های یاد شده در استان کردستان است.

اما آنچه که در این سفر بیش از طرح های قابل افتتاح مورد توجه و استقبال مردم است، برپایی میزهای خدمت در ادارات توسط نمایندگان وزارتخانه‌ها است که در راستای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان و مردم استان کردستان برپا شده است.

همزمان با سفر رئیس جمهور و هیأت همراه به استان کردستان، میز ارتباطات مردمی صنعت آب وبرق استان در محل مجتمع ایثار سنندج در روزهای ۱۰و ۱۱و ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۲ در حال برگزاری است.

میز ارتباطات مردمی وزارت میراث‌فرهنگی در کردستان نیز از صبح امروز به مدت سه روز در اداره کل میراث فرهنگی استان کردستان برپا شده است.

همچنین با حضور نمایندگان تام‌الاختیار سازمان اداری و استخدامی کشور به درخواست‌های مردمی در این حوزه رسیدگی می‌شود و مردم می توانند با مراجعه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

 میز ارتباطات مردمی وزارت کار که از امروز در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان بر پا شده است و در دومین سفر رئیس جمهور به استان کردستان به مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف رسیدگی خواهد شد.

این میزهای خدمت در ادارات یاد شده به مدت سه روز در تاریخ های دهم تا دوازدهم آبان ماه سال‌ جاری برپا می‌شود.

کد خبر 1731500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha